Passen de H7 koplampen op een BM??

Kan iemand mij vertellen of ik in mijn Polo 6R BM H7 koplampunits kan plaatsen? En dan wel plug&play. Zodat er niets geknipt hoeft te worden. Ik hoor het graag. Want de H4 koplampen zijn waardeloos.

Ciao, Guido.
 
ik heb er al een tijdje h7 (origineel) op zitten, deze heb ik zelf plug & play zelf vervangen. In t algemeen geen problemen, sowieso niet met de installatie maar heb t gevoel dat t licht vooral stationair wat knippert. Weet niet meer of dit het geval was met mn h4 koplampen.
 
yvonne1980 zei:
Ik heb deze klacht nu nagenoeg van elke bm rijder gezien.
Zou het gek zijn als we collectief een tegemoetkoming van pon gaan vragen.
In een automodel 2010 verwacht je dit toch niet,daarbij is de lichtopbrengst veel te laag.
Het zou niet gek zijn om een tegemoetkoming van Pon te vragen, alleen zullen zij er niet aan meewerken. Ik heb ergens begin dit jaar al een brief gestuurd naar Pon betreffende de slechte H4 koplampen. Ik had ze gevraagd of ik ze gratis mocht omwisselen ( :lol: :lol: :lol: ) voor de H7 koplampen. Ik kreeg na een aantal weken als antwoord terug dat ze het betreurden dat ik zo'n slecht zicht had in het donker met die H4 koplampen maar dat ze aan de wettelijke eisen voldeden.
Daar kunnen we het dus mee doen. Dus wil je ze vervangen dan moet je het zelf regelen en betalen. Je zult die gasten bij Pon eigenlijk zelf met die H4 koplampen moeten laten rijden in het donker en met slecht weer. Kijken of het dan nog voldoet aan de wettelijke eisen. Iedereen klaagt erover, ook hier bij mij in de buurt verschillende mensen die een Polo BM rijden en zich ergeren aan die H4 verlichting. Ik heb ze zelf gelukkig al lang vervangen door H7 koplampen en een Pilot Xenon setje.
 
Een op een gaan de lampen over. Let wel op de kans bestaat dat het groot licht en dimlicht niet gelijk branden wanneer je grootlicht aan doet gaat dimlicht uit.

Dit is te verhelpen maar denk er wel aan.

H7 lampen knipperen bij mij ook een beetje bij laag stationaire loop. Denk dat het met H4 ook zo was.
 
graafie zei:
yvonne1980 zei:
Ik heb deze klacht nu nagenoeg van elke bm rijder gezien.
Zou het gek zijn als we collectief een tegemoetkoming van pon gaan vragen.
In een automodel 2010 verwacht je dit toch niet,daarbij is de lichtopbrengst veel te laag.
Het zou niet gek zijn om een tegemoetkoming van Pon te vragen, alleen zullen zij er niet aan meewerken. Ik heb ergens begin dit jaar al een brief gestuurd naar Pon betreffende de slechte H4 koplampen. Ik had ze gevraagd of ik ze gratis mocht omwisselen ( :lol: :lol: :lol: ) voor de H7 koplampen. Ik kreeg na een aantal weken als antwoord terug dat ze het betreurden dat ik zo'n slecht zicht had in het donker met die H4 koplampen maar dat ze aan de wettelijke eisen voldeden.
Daar kunnen we het dus mee doen. Dus wil je ze vervangen dan moet je het zelf regelen en betalen. Je zult die gasten bij Pon eigenlijk zelf met die H4 koplampen moeten laten rijden in het donker en met slecht weer. Kijken of het dan nog voldoet aan de wettelijke eisen. Iedereen klaagt erover, ook hier bij mij in de buurt verschillende mensen die een Polo BM rijden en zich ergeren aan die H4 verlichting. Ik heb ze zelf gelukkig al lang vervangen door H7 koplampen en een Pilot Xenon setje.


Dit antwoord kreeg ik dus ook van pon,ook dat ze de klacht nooit eerder gehoord hadden.
Ik denk als je collectief klaagt en de folder van de bm voor de dag haalt(foto h7 lamp) de reactie dan nog eens wil zien.
Als mijn bochten verlichting aangaat schrik ik steeds omdat deze meer licht geeft als de koplamp.
Bij een huidige bm,gezien de klachten zou er h7 in moeten zitten.
Iedereen heeft toch een bricht van pon gehad hoe de auto bevalt?
 
Het verheugt ons dat uw keuze op een nieuwe Volkswagen Polo is gevallen en u bent overgegaan tot aanschaf hiervan. Wij betreuren het dan ook dat uw Volkswagen Polo op een punt niet aan uw verwachting voldoet.

Ondanks dat wij begrip kunnen op brengen over uw ontevredenheid over de lichtopbrengst van uw Volkswagen Polo kunnen wij niet anders aangeven dat de Volkswagenfabriek de keuze heeft gemaakt om H4 koplampen te monteren en is uw auto derhalve conform de fabrieksspecificaties geleverd. Uiteraard voldoen de koplampen aan de wettelijke eisen die ook in de typegoedkeuring is opgenomen.

Wij bedanken u dat u ons op de hoogte hebt gebracht zodat wij in de gelegenheid zijn dit te registreren. Of door de Volkswagenfabriek in de toekomst een wijziging wordt doorgevoerd kunnen wij niet aangeven.
 
Ik heb ook een klacht ingediend bij Pon en zij zeiden tegen mij dat het niet mogelijk was om bij een BM H7 koplampen te monteren. Dan zouden de stekkers aangepast moeten worden. Of zelfs een andere kabelboom. Wat ik van jullie begrijp is dat dus onzin. Toch?
De H4 is echt bedroevend slecht.

Bedankt voor jullie reacties.
Ciao, Guido.
 
Guido6r zei:
Ik heb ook een klacht ingediend bij Pon en zij zeiden tegen mij dat het niet mogelijk was om bij een BM H7 koplampen te monteren. Dan zouden de stekkers aangepast moeten worden. Of zelfs een andere kabelboom. Wat ik van jullie begrijp is dat dus onzin. Toch?
De H4 is echt bedroevend slecht.

Bedankt voor jullie reacties.
Ciao, Guido.
Ik heb zelf de gok genomen en H7 koplampen besteld. Toen ik ze binnen kreeg heb ik ze meteen gemonteerd, de stekkers pasten gewoon één op één en alles werkt zoals het hoort. Nou heb ik een Polo van begin 2011, ik weet niet hoe het zit met de nieuwste geproduceerde Polo's BM, de stekkers zijn nog wel het zelfde, alleen of alles nog 100% werkt weet ik niet, gewoon de gok nemen en proberen, mocht het niet 100% goed werken is het vast wel 100% werkend te maken bij bv Jela. ;) ;) ;)
 
Beste Heren, en misschien ook dames,

Ik zit deze post met veel aandacht door te lezen want ik ook stoor me al een geruimte tijd aan de lage lichtopbrengst van me Polo BM.

Nou heb ik een aantal vragen gereleteerd met deze post.

1. Misschien een aparte vraag maar ik vraag hem toch. Hoe komt het eigenlijk dat de H4 unit zo veel minder licht brengt als de H7 Unit?? (als ik de units vergelijk zie ik dat ze er zeker anders uit zien maar waarom ze zo veel minder licht geven geen idee)

2. Heeft iemand al een H7 unit geplaatst op een Polo die van hmm laten we ze zeggen midden 2011 is? Juni Juli? Zo ja paste deze zonder problemen?

DrDeathhand
 
DrDeathhand zei:
Beste Heren, en misschien ook dames,

Ik zit deze post met veel aandacht door te lezen want ik ook stoor me al een geruimte tijd aan de lage lichtopbrengst van me Polo BM.

Nou heb ik een aantal vragen gereleteerd met deze post.

1. Misschien een aparte vraag maar ik vraag hem toch. Hoe komt het eigenlijk dat de H4 unit zo veel minder licht brengt als de H7 Unit?? (als ik de units vergelijk zie ik dat ze er zeker anders uit zien maar waarom ze zo veel minder licht geven geen idee)

2. Heeft iemand al een H7 unit geplaatst op een Polo die van hmm laten we ze zeggen midden 2011 is? Juni Juli? Zo ja paste deze zonder problemen?

DrDeathhand

Heeft iemand misschien nog een reactie hierop??

Daarbij heb ik nog de volgende vraag. We hebben het hier over het omzetten van een H4 lampen unit naar een H7 lampen unit. Zijn de andere lampen die in de H4 unit zitten, dus de knipperlichten en de stadslichten een op een over te zetten naar de H7 unit? of moet je daarvoor ook andere lampjes aanschaffen??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!