MarkStb
Bekend lid
This thread is for the general discussion of the item Pa’s speelgoed.. Please add to the discussion here.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal wat foto's maken is nog proef opstelling met wat openingen in de de airbox, en een flex pijp naar voren, doel is zoveel mogelijk rijwind naar binnen te halen zonder vocht...maaaaar naast of boven de radiator is er geen (bestaande ) opening voor een dikke pijp naar buiten enkel in een wielkast, ik zit echter niet te wachten op een filter vol met stof uit de remblokken, moet wel zeggen dat het green filter in combinatie met deze openingen een behoorlijk verschil maakt , de snelheid naar de ongeveer 200 blijft er in waar hij eerder bij 180 al in kruipmodus ging, van 200 naar 210 is wel wel een gevalletje " maak me wakker als we er zijn"Ben heel benieuwd naar die airbox mod?
Ik lees net dat jij een forge inlaat hebt, heb jij deze voor performance of geluid? Merk je überhaupt verschil in performance? Ik heb namelijk naar de forge gekeken maar vond het voor mijn doen een beetje teveel db's (YouTube) en vraag mij af of de warmte onder de kap geen nadelige invloed heeft ? Ziet er wel heel gelikt uitBen heel benieuwd naar die airbox mod?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.