Parrot in Polo 2011

Hallo,

Nieuw op het forum want kersverse eigenaar van een bijna nieuwe Polo (2011) en ik heb meteen een vraagje:
Ik heb de RCD310, maar geen telefoonvoorbereiding en ik wil wel handsfree kunnen bellen zonder zon vervelend oortje. Nu wil ik daarom het plaatselijke car audio center een Parrot CK3100 laten monteren.

Ik weet niet zo goed wat de beste plek is om schermpje te laten monteren. Ik zal zelf te denken aan vlak onder de knoppen voor de verwarming/airco. Op die manier komt er niet zo'n lomp ding over het mooie strakke dashboard heen, maar op die plaats is hij misschien weer wat lastig te bereiken...

Heeft er iemand ideeen? Misschien foto's?

Thanks!
 
Ik wilde ook eerst een parrot monteren maar doordat ik deze totaal niet vond passen bij het design van de polo heb ik deze nog in de shop liggen Stick Out Tongue

Ik heb nu een Kuda dashbordsteun (kunstleder) en een bury cc 9060 music echt een super ding!

img6373z-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze bt carkit lijkt ook nog eens erg op de bt module van vw zelf, en heeft ook nog meer optie's dan die parrot 3100 en de originele van vw.


Ik wilde ook eerst een parrot monteren maar doordat ik deze totaal niet vond passen bij het design van de polo heb ik deze nog in de shop liggen Stick Out Tongue

Ik heb nu een Kuda dashbordsteun (kunstleder) en een bury cc 9060 music echt een super ding!

img6373z-1.jpg
 
Zou je ook een dashmounth kunnen nemen om daar je ck3100 display op te plaatsen.

Bekijk bijlage 1417
Deze heb ik ook in combinatie met een CK3100, werkt perfect.

Heb er ook nog een
https://www.google.nl/search?q=Brodit+Passive+Holder,Tilt+Swivel+215367+Parrot+CK3100
tussen, omdat ik deze goedkoop kon krijgen via Ebay uit Denemarken.

Maar je kan ook de display met dubbelzijdig plakband vastzetten op de:
https://www.google.nl/search?q=+Brodit+ProClip+Volkswagen+Polo+10-11+Angled
 
De bury is echt super fijn, de spraak besturing werkt echt perfect als je eenmaal doorhebt dat je hoog hollands moet praten :) Zelfs muziek afspelen via bluetooth werkt goed met iedere smartphone en is ook nog van redelijke kwaliteit.
 
Misschien niet meer actueel maar misschien kan het sommige mensen helpen...

Ik heb vanmiddag mijn Parrot laten inbouwen in mijn Polo BM.
Door de stop/start-knop éen naar links te verplaatsen is er rechts nog precies de ruimte om de parrot te plaatsen.
Ziet er naar mijn idee goed uit, en scherm is goed leesbaar, ook wanneer je rijdt.

IMG_1112.jpg

Had het liefst een Bury of een RNS510 met bluetooth gehad maar jaaaah... arme student hea? ;)
Ben hier ook tevreden mee hoor
 
Hebben jullie geen probleem met het uitvallen van de parrot als het start stop systeem aangaat? Wanneer ik de koppeling dan weer intrap gaat de parrot uit. Of zou dat met de iso to car kabel niet mogen? Degene die het bij mij heeft ingebouwd geeft aan dat de geschakelde draad bij de iso to car ook moet worden aangesloten maar die zit dan blijkbaar op een verkeerd circuit aangesloten.
hebben jullie alleen de iso to car kabel tussen de cambus aansluiting gezet?

groet jens
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!