Parrot bluetooth carkit waar plaatsen?

Goedenavond

Ik ben van plan om zo'n bluetooth carkit van Parrot aan te schaffen, maar weet niet waar ik hem op het dashboard kan laten plaatsen. Hebben jullie suggesties?

Alvast bedankt!

Groet,

Arthur
 
Ik heb hem direct voor de versnellingspook gezet. Daar kan hij makkelijk bediend worden, en zonder sporen achter te laten weer worden weggehaald. Geen kleeftroep of gaten in je dashboard! Het microfoontje zit bij mij boven de binnenspiegel bij de interieurverlichting. Succes!
 
@ Johan: zal vanmiddag als ik naar huis rijd een fotootje van dashboard maken, maar aangezien ik alleen een aux-aansluiting heb (naast de 12-volt aansluiting), lijkt zo'n ck9200 me wel wat ;).
@Findus: bedoel je voor de versnellingspook, dus onder de handrem, of voor het vakje (bij de 12-volt aansluiting)?

Bedankt in ieder geval!
 
Heb gisteren een Bury 9060 gemonteerd. (is bijna gelijk aan de touch oplossing van VW)
Het display zit bij mij op een Optimount steuntje ook bijna identiek aan de originele VW oplossing.

Kan vanmiddag wel even een plaatje schieten
 
Ik heb 2 weken terug een MKi9100 geïnstalleerd het display zit in een van de "fake" knopjes boven de radio, en de bediening achter de versnellingspook. (die is namelijk draadloos) en de ipod aansluiting e.d. heb ik in het handschoenenvakje gemonteerd. als je een rcd310 dan zou ik hem aansluiten op de aux - in. ik heb evt. nog wel ergens een schema liggen hoe je hem op de radio zou moeten aansluiten. dan heb je het beste geluid dan dat het via de blue box gaat. ik zal eens kijken of ik zo meteen even een foto kan maken. ik weet alleen niet hoe je een foto plaatst..... :oops:

groeten jacques
 
Nou... hij is vanochtend geplaatst. En helemaal top!

FotoNRR8NKII-1.jpg


Display uitstekend leesbaar vanuit de zitpositie. Ik heb hem hierachter laten plaatsen omdat ik een hekel heb aan niet originele dingen op mijn dashboard.

Was even zoeken maar heb denk ik een topplek gevonden.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
 
Hier is het aansluit schema voor de rcd 310.
de geschreven kleuren die er bij staan komen uit de box van de parrot.
voor 40 euro kun je bij de dealer een "parrot kabel" kopen en daar zitten de benodigde snoeren bij voor de aux - in e.d.

[resize=640:53rsiyej]http://i51.tinypic.com/333gz8g.jpg[/resize:53rsiyej]

mtathisbest zijn plek vind ik ook helemaal top. ik denk dat ik hem daar naar toe ga verplaatsen.. maar hoe loopt je kabeltje dan naar het scherm toe? nog ergens in moeten boren?!

de controls had ik ook zo idd
 
@onsmam Kabel achter radio en kachelbediening langs en dan alleen een klein sleufje/uitsparinkje maken voor het kabeltje... Ik zou het displaytje wel op het extra pootje zetten. Dan kan je display ook nog een beetje kantelen omhoog en er af halen als je wilt. op deze foto zie je het kabeltje beter


FotoL63DVS7V1-1.jpg
 
Bury CC9060 op een optimount steun :
Draadje naar het display moet nog even vast gezet. Deze past precies in het naadje van het dashboard. Dan valt het draadje bijna niet meer op.

FotoEDLYM3I8-1.jpg


FotoBQ7CARNZ-1.jpg


Microfoon aan de binnenverlichting:

FotoZRZZZYHJ-1.jpg
 
Bedankt Jacques voor het plaatsen van het schema (ik heb namelijk ook een RCD310 in mijn Polo). En die plek voor Mki9100 vind ik echt perfect.

Heeft iemand ook nog foto's van andere geplaatste Parrot's, de CK3100 bijv.?
 
alstu, je moet alleen even kijken precies welke kabel je moet aansluiten voor de telefoon want bij mij deed hij het eerst niet, ik heb de kabel omgedraait met de pinnetjes rechts ernaast (dus ipv 5+11 wordt 6+11) + en - blijven het zelfde. je kunt de ck3100 ook zo aansluiten maar dan moet je wel heel je kabel boom slopen van de parrot. dan heb je dus alleen het mute kabeltje nodig en de links voor speaker uit de blue box. mocht je het allemaal niet meer snappen kan ik evt. daar ook nog snel een schema voor maken....

het schermpje is er hier af maar je kunt zien hoe ik de houder er op heb staan

[resize=640:38lcyydz]http://i53.tinypic.com/2n694xx.jpg[/resize:38lcyydz]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!