WiZZiEJP
Bekend lid
Bijlagen
Volkswagen
Polo AW Highline R-Line DSG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou er meerwaarde zijn om beide te hebben? Los van het feit dat je met sensoren ook voor sensors hebt...Ik heb geen parkeersensoren besteld maar een camera
Klinkt logisch! Maar goed, die zijn toch al niet te bestellen nuKan dat niet de dode hoek/parkassist sensor zijn?
Zou er meerwaarde zijn om beide te hebben? Los van het feit dat je met sensoren ook voor sensors hebt...
Heb mijn auto moeten spuiten, had meteen gekozen om de PDC gaten dicht te laten maken, en zelf een camera in te bouwen wel in mijn 6R vind PDC ook zo rukDan zit je wel met die ronde gaten voor en achterkant.
Is wel handig maar die dingen piepen zo snel. Voor heb ik niet nodig. En met een camera kan je rustig parkeren incl. Beeld.
Ik snap niet sat veel mensen sensoren boven camera verkiezen eigenlijk.
Ik heb recent een camera via de dealer laten inbouwen. Werkt perfect. In mijn ogen beter dan sensoren achter.
Ik had nog wat tegoed...en kon kiezen uit parkeer sensoren of een camera. Ik heb toen voor een camera gekozen. Dus heeft mij niets gekost. Bij Cartronic in De Haag kost het iets van 550 euro.
Cartronic kan je beter bellen dan mailen.Ok, heb helaas niets te goed van de dealer.
En Cartonics had ik ook al gevonden, had ze een mailtje gestuurd maar nog geen reactie ontvangen.
Beste volgends mij zijn ze op vakantie
Staat op website
zijkant sensoren is voor automatisch parkerenIk heb een Highline Business R in bestellingen staan, wordt deze standaard geleverd met de sensoren aan de zijkanten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.