parkeer sensoren voor

Mijn vrouw heeft sinds 1 dag een Golf Plus. Daar zitten parkeersensoren op de achter- en voor-kant.
Nu vraag ik me af waarom dit niet op een Polo een optie is ?

Kun je dit makkelijk laten plaatsen eventueel ? Gewoon een achter kit aan de voorkant plaatsen en ook aansluiten en zichtbaar krijgen op de RNS310 ?
 
Kan je zelf doen (zo n 40 euro) of laten doen voor 100 a 150 euro, persoonlijk zou ik voor optie 2 kiezen, je hebt tegenwoordig van die strips die ze achter je bumper plaatsen zodat je niet van die ronde uitsparingen hebt op je voor en achterbumper, daarom had ik ook geen pdc genomen, ben het zelf nog aan het onderzoeken maar de polo is een kleine auto en lijkt er op dat ik het niet nodig heb.
 
Dat valt mee qua kosten. Zit het dan ook net zo mooi als de achtersensoren geintergreerd op de RNS ?

Mijn vrouw wordt er nu al zenuwachtig van, bij de beuken hegjes langs onze parkeerplaats krijgt ze ook alarm met in en uitparkeren :)
 
Voorkant is dat echt nodig? ik parkeer altijd mijn auto achteruit in de parkeervakken ook vanwege de parkeersensoren (en me voorspoiler lip is uber laag vanwege de Bluemotion)
Heb al twee keer KISS the ground gedaan :evil: met me lage spoiler dat ik niet meer de risico neem om via de voorkant de parkeervak in te gaan
 
Ik vraag me gewoon af of het kan.
Op een golf krijg je met dezelfde navigatie ook sensoren voor als je Park Distance control neemt.

Kan het op een polo niet omdat:
- er geen ruimte is
- de PDC controller er niet voor geschikt is
- het een marketing afweging was

Ik parkeer ook meestal achteruit in.
Handig op de Golf ook de verlichting in de spiegel en ook kantelt de spiegel aan de pasagiers zijde wat naar beneden.

Dat zal ook wel niet op een Polio mogelijk zijn...
 
Tuurlijk kan het, alles is mogelijk.
Even langs de dealer of een aftermarket setje halen.

Maar deze komen waarschijnlijk op de bumper te liggen en niet zoals standaard
achter in de bumper zeg maar.

En om nou gelijk van een polo een polio te maken...
Succes ieder geval! En of je het nou echt nodig hebt op een polo...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!