Panoramadak

Ik wil vragen of er info/filmpjes gedeeld kan worden over hoe ik de hoogglans zwarte frame rond de panoramadak kan demonteren. Bijgevoegd foto dus de wit gekleurde frame gaat het om.Iemand hier ervaring in? De frame heeft wat lichte krasjes waar ik me erg aan stoor dus wil ik het graag laten spuiten. Nieuwe frame via de dealer nagevraagd en die kostte inc €470,.
Dus keuze is snel gemaakt. Alle info/how to filmpjes kennis is welkom
Bvd alle
 

Bijlagen

  • Screenshot_20211006-182921_Gallery.jpg
    Screenshot_20211006-182921_Gallery.jpg
    466.5 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Ik wil vragen of er info/filmpjes gedeeld kan worden over hoe ik de hoogglans zwarte frame rond de panoramadak kan demonteren. Bijgevoegd foto dus de wit gekleurde frame gaat het om.Iemand hier ervaring in? De frame heeft wat lichte krasjes waar ik me erg aan stoor dus wil ik het graag laten spuiten. Nieuwe frame via de dealer nagevraagd en die kostte inc €470,.
Dus keuze is snel gemaakt. Alle info/how to filmpjes kennis is welkom
Bvd alle
Is licht laten polijsten geen optie?
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 


Weet niet of je er blij van wordt, maar bij deze.....
Ik heb het doorgenomen en dit word een helse klusje om die frame eruit te krijgen.
Word hier idd niet blij van maar goed, het is wat het is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4TSI 
Ik weet niet hoe er gepolijst is, maar je kan er veel mee wegkrijgen. Als het zo erg en je wilt er toch wat aan laten doen, zou ik het professioneel laten spuiten op je auto.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: 6CRline
Ik wil vragen of er info/filmpjes gedeeld kan worden over hoe ik de hoogglans zwarte frame rond de panoramadak kan demonteren. Bijgevoegd foto dus de wit gekleurde frame gaat het om.Iemand hier ervaring in? De frame heeft wat lichte krasjes waar ik me erg aan stoor dus wil ik het graag laten spuiten. Nieuwe frame via de dealer nagevraagd en die kostte inc €470,.
Dus keuze is snel gemaakt. Alle info/how to filmpjes kennis is welkom
Bvd alle
Wrappen een optie??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!