Paneeltje gespot!, maar wat is het onderdeelnummer?

Beste,

Gister was ik bij de dealer voor een accessoire en jawel daar stond ook een blue GT. Daar ik deze nog niet op m'n gemak heb mogen bekijken pakte ik gister dit moment in alle rust :)

Wat mij opviel bij de betreffende blue GT was het paneeltje dat om het airco besturingselement (geen climat control) heen zit, deze was nl; hoogglans zwart! Bij de normale polo 6r met airco is deze mat zwart.

Weet iemand toevalig wat het onderdeel nummer is van deze hoogglans zwarte omlijsting? (De dealer was absoluut niet behulpzaam)

Nog een leuk feitje is dat sommige polo's mij niet bekend waar nou het verschil in zit, aan beide zijden van de voorruit een lijstwerkje heeft zitten, waar de voorruit bij weer andere polo's kaal gelijmd is.

Alvast bedankt!
 
Wellicht kan ik thuis op een factuur dat nummer nog vinden, heb zelf namelijk alle panelen gewisseld naar hoogglans.
Dat inzetstukje bij de voorruit is onderdeel van het 'blue(motion)' pakket, en zorgt waarschijnlijk voor (iets) minder weerstand.
 
Die hoogglans delen in een BlueGT zijn gelijk aan die in een GTI. Zie dit topic voor de onderdeelnummers.

In ieder geval BM's hebben naast de voorruit nog een soort van "zwarte strips" zitten.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
klopt, maar is de GTI niet altijd standaard geleverd met climatic control? en niet de standaard airco.

Wat ik in het lijstje vind is het volgende;
6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz 28,15€
6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher
6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher

allemaal n.v.t.
 
klopt, maar is de GTI niet altijd standaard geleverd met climatic control? en niet de standaard airco.

Wat ik in het lijstje vind is het volgende;
6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz 28,15€
6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher
6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher

allemaal n.v.t.

Heb je een climatic of climatronic :confused:
Als je helemaal geen airco hebt zou het bovenstaande idd n.v.t. zijn Stick Out Tongue
Je hebt wat je wilt al over gekopieerd, de klavierlack delen zijn de glans zwarte delen.
Qua verschil met climatic wat daar staat, is een afdek paneeltje met of zonder luchtroostertje. (dus die versierseltjes onderaan het paneeltje bij de knoppen ac en binnenlucht recirculatie)
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb je een climatic of climatronic :confused:
Als je helemaal geen airco hebt zou het bovenstaande idd n.v.t. zijn Stick Out Tongue
Je hebt wat je wilt al over gekopieerd, de klavierlack delen zijn de glans zwarte delen.
Qua verschil met climatic wat daar staat, is een afdek paneeltje met of zonder luchtroostertje. (dus die versierseltjes onderaan het paneeltje bij de knoppen ac en binnenlucht recirculatie)

Haha verwarrend allemaal,

Ik heb geen climatic of climatronic, alleen airco.
d.w.z. een paneel met draaiknoppen zonder luchtroostertjes aan de weerzijde van de AC en luchtcirculatie knoppen.

Het vervelende is dat als ik op artikel nummer google, ik dan geen plaatjes van het betreffende onderdeel te zien krijg om te verifieren of het klopt.
 
6R1 819 039 C 041 ga ik dan bestellen bij de dealer, online is deze nergens te vinden.
Dus deze is geschikt voor de normale
climatic zonder luchtroosters, in het hoogglans zwart.

Bedankt allemaal!
 
6R1 819 039 C 041 ga ik dan bestellen bij de dealer, online is deze nergens te vinden.
Geen idee wat je precies wilt, maar voor het geval je je middenconsole geheel glanzend zwart wilt maken: bedenk je wel dat dit slechts het aller onderste paneeltje in de middenconsole is. Daarboven zitten er nog twee: eentje om de radio en eentje om de middelste luchtroosters.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Jep, en niet enkel om de middelste roosters, maar dat is één geheel met roosters en gaten voor de knoppen en alles.. Je moet dus zelfs alle knoppen en de radio eruit halen om dat ding te vervangen.. Opzich geen probleem, alleen daardoor is dat deel ook vrij prijzig..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!