Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Paar kleine vraagjes after oem xenon

Discussie in 'VCDS Vragen & Problemen' gestart door Martien, 6 apr 2018.

1. Martien

Moderator

Lid geworden:
    22 feb 2018

374
    105
    43
    #1 Martien, 6 apr 2018
    Laatst bewerkt: 7 apr 2018
    Hallo medemens.

Ik heb vandaag mijn oem xenon ingebouwd en ben er zeer content mee aangezien je nou pas iets ziet in het donker.
    Maar mijn ch/lh gaat nu via de xenonlamp, is het mogenlijk om drl led te activeren ipv xenon.

Ook heb ik kabels van de mistlampen naar boven getrokken en nog niet aangesloten maar geisoleerd.
    Nu heb ik een lampje op het dashboard van het lampje, kan dat zijn omdat ik ze nog niet heb aangesloten op pin 14 van de xenon.
    Naar mijn weten heb ik elke diagnostic voor de lampen eruit gegooid dus vind het raar.
    Het kijkt meteen luxer met de xenon echt vet, nu nog de 6c achterlichten.

Volkswagen Polo 6r 1.2 BlueMotion

Johan vindt dit leuk.
  2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie