Paar ideetjes voor de webshop

Als ik van Maik het logo mag gebruiken en daar een goede jpg (a4 formaat) van heb kan ik er wel zo een (2 stuks) laten maken en deze als voorbeeld laten zien (heb ik ook gelijk zonneschermen in mijn auto).
Ik heb daar wel een adres voor.:cool:
 
Misschien dat de leden de volgende artikelen ook wel leuk zouden vinden met het logo van MyPolo.nl:
Mok
Auto zonnescherm
Mini T-shirt met zuignap
Keycord
Pet

En ik kan zo nog wel even doorgaan :)

Het idee is natuurlijk super! Denk wel dat MyPolo.nl kleinschalig is (al lijkt dat niet zo xD) en dat alle spullen op voorraad aangehouden moeten worden. Dit betekent inkopen en voor inkopen is weer geld en zekerheid dat het verkocht wordt nodig ;). De eerste T-Shirts zijn leverbaar vanuit een webshop bij spreadshirt.nl. Dit heeft voor ons als voordeel dat wij enkel ontwerpen maken en verder niets. Spreadshirt.nl drukt een shirt wanneer nodig en zo is er voor ons nooit sprake van een voorraad en is iedere maat leverbaar.

De volgende zaken zijn wel mogelijk via deze webshop;
- Mok
- Pet
- Tas
- Telefoon / Ipad cover
- Kinder-/babykleding
- Paraplu

Voor velen zal dan weer gelden dat er een proefdruk gemaakt moet worden wat ook geld kost (mogelijk kan het terug verdient worden, maar we houden die producten liever betaalbaar dan een vette marge om het zo maar te zeggen).

Mocht er veel belangstelling zijn voor één product dan kunnen we natuurlijk wel een eenmalig groep aankoop doen zodat er geen voorraad achter blijft. Om maar een voorbeeld te geven, ik heb ook nog een voorraad stickers. Daar was veel vraag naar maar dat ligt nu ook stil.
 
Zo'n plu zou verplicht moeten zijn in iedere Polo! ;)

schermafbeelding2013032je.png
 
In zo een Plu zou ik zeker geïnteresseerd zijn maar ajb niet die. Dingen gaan al stuk als je alleen naar kijkt. Dan lief paar tientjes meer voor 1 die langer meegaat.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Het idee is natuurlijk super! Denk wel dat MyPolo.nl kleinschalig is (al lijkt dat niet zo xD) en dat alle spullen op voorraad aangehouden moeten worden. Dit betekent inkopen en voor inkopen is weer geld en zekerheid dat het verkocht wordt nodig ;). De eerste T-Shirts zijn leverbaar vanuit een webshop bij spreadshirt.nl. Dit heeft voor ons als voordeel dat wij enkel ontwerpen maken en verder niets. Spreadshirt.nl drukt een shirt wanneer nodig en zo is er voor ons nooit sprake van een voorraad en is iedere maat leverbaar.

De volgende zaken zijn wel mogelijk via deze webshop;
- Mok
- Pet
- Tas
- Telefoon / Ipad cover
- Kinder-/babykleding
- Paraplu

Voor velen zal dan weer gelden dat er een proefdruk gemaakt moet worden wat ook geld kost (mogelijk kan het terug verdient worden, maar we houden die producten liever betaalbaar dan een vette marge om het zo maar te zeggen).

Mocht er veel belangstelling zijn voor één product dan kunnen we natuurlijk wel een eenmalig groep aankoop doen zodat er geen voorraad achter blijft. Om maar een voorbeeld te geven, ik heb ook nog een voorraad stickers. Daar was veel vraag naar maar dat ligt nu ook stil.

Hey Maik,

Welke Stickers heb je nog allemaal dan??
Ook raambanden;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!