overvloed aan import 6R polo's?

gilex

Bekend lid
314
26
46
In de zoektocht naar een 2e polo 6R als vervanger voor de audi, zie ik de laatste weken steeds meer import polo's 6R 1.4l verschijnen bij de dealers.
Vrijwel allemaal zijn allemaal "oudere" bouwjaren(2010-2012) en vaak comfortlines.
Eigenlijk ook allemaal vergelijkbaar in opties, vaak wel met RCD310's en manuele airco, maar zonder bijv CC en boordcomputer. De meeste zitten rond de 50.000 tot 70.000km
Heeft Pon besloten om een voorraad duitse 2e hands polo's te droppen op de nederlandse markt ofzo?
 
Ik zag laatst bij Pon een groot aantal Volkswagen polo's 6R staan. Zijn dit tweedehands import auto's of hebben zij deze zelf gebruikt? Ik dacht zelf dat het Spaanse import was? Kan iemand dit bevestigen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!