OSRAM night breaker h7-led Polo AW

Klopt de H7 OSRAM night breaker heeft een blauwe laag over de lamp.

Ja, die heb ik ook, maar dan van Philips. Merk weinig verschil op de weg. Maar laatst toen ik mezelf in een weerspiegeling zag, zag ik wel enig kleurverschil, leek klein beetje witter(rechter koplamp heeft nog originele).
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Night breaker laser ziet er goed uit! Zie dat ze ook H8 in deze lijn verkopen, misschien een mooie vervanger voor de halogeen bochten verlichting.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ja, die heb ik ook, maar dan van Philips. Merk weinig verschil op de weg. Maar laatst toen ik mezelf in een weerspiegeling zag, zag ik wel enig kleurverschil, leek klein beetje witter(rechter koplamp heeft nog originele).
Aha waarom heb je de rechter niet vervangen?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Aha waarom heb je de rechter niet vervangen?

Omdat ik het best wel een geklooi vond om die hele lamp eruit te moeten halen, heb daarbij de lak al een beetje beschadigd (plastic gedeelte, en niet zichtbaar tenzij je echt onder de rand van de lamp kijkt, dus geen ramp). Moet geweld gebruiken voordat die lamp er eens goed uitkomt en zonder iets kapot te maken, en dan ben ik weer 15 minuten verder.

De dagen waren toen al korter, dus het werd schemerig en had 1 lamp vervangen. Wilde toen het donker was het verschil zien (dus die ander origineel gelaten). Zag weinig verschil, dus voor mij weinig meerwaarde om die ander in het donker te vervangen. Dagen erop veel regen, dus dan ga ik niks lopen vervangen als het niet dringend is. En toen laatst zag ik dus wel degelijk verschil, enkel in weerspiegeling en dus niet op de weg.

maar ja, veel regen afgelopen weken gehad, en als ik thuis ben en gegeten heb is het al weer donker..

Kort gezegd: geen zin gehad nog Stick Out Tongue
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
hahaha herkenbaar. Het zijn eigenlijk maar 2 schroeven. Wat helpt is om de auto in de zon te zetten dan wordt het plastic wat zachter.
En van achter beetje naar je toe duwen. Maar het klopt je moet het beleid doen. Je kunt ook de scherpe randen van je auto afplakken.

Ik werk thuis dus dan is het nog licht als ik de klus wil klaren.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Omdat ik het best wel een geklooi vond om die hele lamp eruit te moeten halen, heb daarbij de lak al een beetje beschadigd (plastic gedeelte, en niet zichtbaar tenzij je echt onder de rand van de lamp kijkt, dus geen ramp). Moet geweld gebruiken voordat die lamp er eens goed uitkomt en zonder iets kapot te maken, en dan ben ik weer 15 minuten verder.

De dagen waren toen al korter, dus het werd schemerig en had 1 lamp vervangen. Wilde toen het donker was het verschil zien (dus die ander origineel gelaten). Zag weinig verschil, dus voor mij weinig meerwaarde om die ander in het donker te vervangen. Dagen erop veel regen, dus dan ga ik niks lopen vervangen als het niet dringend is. En toen laatst zag ik dus wel degelijk verschil, enkel in weerspiegeling en dus niet op de weg.

maar ja, veel regen afgelopen weken gehad, en als ik thuis ben en gegeten heb is het al weer donker..

Kort gezegd: geen zin gehad nog Stick Out Tongue
Je hebt toch een leaseauto? Rij je toch ff langs de dealer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Je hebt toch een leaseauto? Rij je toch ff langs de dealer.

Ja, op en neer rijden kost me net zoveel tijd waarschijnlijk als het lampje zelf doen. Maar inderdaad met het slechte weer zou het een optie zijn. Vraag me wel af of ze dat ook doen als de originele lampen nog gewoon goed zijn. Lijkt me eerder dat ze dit alleen doen als de originele lampen op zijn. Ze maken een opdracht aan voor de leasemaatschappij en deze moet dan door de leasemaatschappij goed gekeurd worden alvorens ze iets mogen uitvoeren (meestal geautomatiseerd proces). Kans dat het afgewezen word lijkt me aanwezig aangezien er niet vanuit word gegaan dat er na 2 maanden al lampen vervangen moeten worden.

Zo ging dat bij mijn andere problemen de eerste week dat ik m had ook. Eerst een mail sturen met een uitleg van de situatie naar de leasemaatschappij dat er iets mis was met mijn infotainment systeem en de remmen, omdat het normaal gesproken onwaarschijnlijk is dat de 1e week van een auto al problemen onder garantie verholpen moeten worden.

Edit: sterker nog, volgens mij valt dit onder het basisonderhoud dat ik zelf verplicht ben uit te voeren. Geld hetzelfde voor olie peil controle, en zo nodig zelf bijvullen indien de beurt nog niet bereikt zou zijn.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Ja, op en neer rijden kost me net zoveel tijd waarschijnlijk als het lampje zelf doen. Maar inderdaad met het slechte weer zou het een optie zijn. Vraag me wel af of ze dat ook doen als de originele lampen nog gewoon goed zijn. Lijkt me eerder dat ze dit alleen doen als de originele lampen op zijn. Ze maken een opdracht aan voor de leasemaatschappij en deze moet dan door de leasemaatschappij goed gekeurd worden alvorens ze iets mogen uitvoeren (meestal geautomatiseerd proces). Kans dat het afgewezen word lijkt me aanwezig aangezien er niet vanuit word gegaan dat er na 2 maanden al lampen vervangen moeten worden.

Zo ging dat bij mijn andere problemen de eerste week dat ik m had ook. Eerst een mail sturen met een uitleg van de situatie naar de leasemaatschappij dat er iets mis was met mijn infotainment systeem en de remmen, omdat het normaal gesproken onwaarschijnlijk is dat de 1e week van een auto al problemen onder garantie verholpen moeten worden.

Edit: sterker nog, volgens mij valt dit onder het basisonderhoud dat ik zelf verplicht ben uit te voeren. Geld hetzelfde voor olie peil controle, en zo nodig zelf bijvullen indien de beurt nog niet bereikt zou zijn.
Ik denk het niet, meeste mensen kunnen namelijk geen lamp vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik denk het niet, meeste mensen kunnen namelijk geen lamp vervangen.

Ja ze maken het wel moeilijker.. ik dacht nog vanuit het perspectief, motorkap openen en hoppa oude lampje eruit en nieuwe erin, zonder de hele unit te moeten demonteren. Althans zo was het bij mn oude polo :)
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Moet zeggen als ik naar die foto's kijk, dat ik de originele H7 feller/duidelijker beeld vind geven dan die Osrams.
Voor het geld van die leds, vind ik het niet waard, of je moet +-100 euro over hebben voor wit licht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ja het is beetje vertekend. De originele H7 was het regenachtig. Wegdek spiegelt meer en lijkt het dus feller maar is niet zo.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb die Osram lasers ook in huis. Moet ze nog eens gaan installeren. Jij bent dus wel positief over het verschil tussen je standaard H7 en de lasers?
Jazeker je ziet duidelijk het verschil in kleur minder geel en ook qua felheid. Nadeel is alleen dat ze minder lang meegaan volgens OSRAM.
Ik ga denk ik ook mijn bocht verlichting aanpassen naar night breakers. Ziet er dan wat mooier uit
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!