Originele Xenon/ LED Koplampen op VW Polo Bluemotion

Beste Forum leden, Onlangs een VW Polo bluemotion aangeschaft en wil deze graag voorzien van Originele Xenon/ Led koplampen, alleen lees veel over de bijkomende kosten, heb er 1 gevonden nieuw in doos alleen nieuw worden ze geleverd zonder xenon lampen die je apart moet bijkopen, maar welke kosten kan ik meer op rekenen, dus zijn er veel aanpassingen nodig om van de originele koplampen om te bouwen naar Xenon/ Led koplampen. Wacht op jullie antwoorden en alvast bedankt. Groetjes Cello
 
Ha Cello,

ik heb zelf ook een BM, 2 weken terug heb ik hier ook origineel xenon in laten bouwen. ik heb dit laten doen bij VAG technics in zeist. voor 750 euro is het gedaan. Heel netjes opgepakt, ik heb er zelf bij geweest toen het erin gezet werd. Ik kan het je aanbevelen hier! En, het ziet er heel cool uit natuurlijk, zie mijn garage ;)
 
hangt er een beetje vanaf of je bochtverlichting hebt. maar met zo'n 2 uur ist wel fixed. Er moet wel eea gedaan worden. je dagrijverlichting moet namelijk naar boven en de onderste moet uitgeschakeld. dat gaat allemaal via de zekeringskast. daarna ff de computer eraan om te activeren
 
Heb het ook bij VAS Technics laten doen, is zonder hoogte regeling, dat kan overigens wel gedaan worden maar is niet verplicht. Ben er zelf heel tevreden over. Mooi licht en een mooi gezicht. Montage kost ca. 2 uur inclusief coderen, bij een BM kan je de bochtverlichting onder de bumper gewoon handhaven. Je kan er ook voor kiezen de bochtenverlichting naar de xenonunits te laten verplaatsen. Met de lichtschakelaar op 0 branden de ledjes van de dagrijverlichting vel, als je de schakelaar op 1 zet dimmen de ledjes. Werk perfect, een aanraden voor de BM, VAS Technics trouwens ook een aanrader.
 
Heb het ook bij VAS Technics laten doen, is zonder hoogte regeling, dat kan overigens wel gedaan worden maar is niet verplicht. Ben er zelf heel tevreden over. Mooi licht en een mooi gezicht. Montage kost ca. 2 uur inclusief coderen, bij een BM kan je de bochtverlichting onder de bumper gewoon handhaven. Je kan er ook voor kiezen de bochtenverlichting naar de xenonunits te laten verplaatsen. Met de lichtschakelaar op 0 branden de ledjes van de dagrijverlichting vel, als je de schakelaar op 1 zet dimmen de ledjes. Werk perfect, een aanraden voor de BM, VAS Technics trouwens ook een aanrader.

Helemaal eens Marcels, ik heb het hier ook gedaan. Ziet er fantastisch uit! En, volgens mij is € 750 helemaal niet duur, ik zou niet weten waar je het origineel goedkoper kan krijgen! En logisch, origineel xenon kost nou eenmaal een paar centen! ik wil niet met die neplichtjes rijden. Maar dat is ieder z'n keus natuurlijk!
 
Heb het ook bij VAS Technics laten doen, is zonder hoogte regeling, dat kan overigens wel gedaan worden maar is niet verplicht. Ben er zelf heel tevreden over. Mooi licht en een mooi gezicht. Montage kost ca. 2 uur inclusief coderen, bij een BM kan je de bochtverlichting onder de bumper gewoon handhaven. Je kan er ook voor kiezen de bochtenverlichting naar de xenonunits te laten verplaatsen. Met de lichtschakelaar op 0 branden de ledjes van de dagrijverlichting vel, als je de schakelaar op 1 zet dimmen de ledjes. Werk perfect, een aanraden voor de BM, VAS Technics trouwens ook een aanrader.

He marcels,

vraagje: werkt bij jou het lichtsignaal als je verlichting uit is? Bij mij niet namelijk! Ik kan alleen een lichtsignaal geven als mijn gewone verlichting aan is. Ik hoor wel de klepjes open gaan die in de koplampen zitten, maar het licht gaat niet aan! Was even benieuwd of jij dit ook had?
 
Wat een geld he....Ik wil dit ook nog laten doen bij mijn BM, maar vind het toch wel aan de hoge kant. Het zal alleen wel nodig zijn aangezien er dingen aangepast moeten worden die ik liever niet zelf wil proberen Stick Out Tongue...Toch maar een x overwegen om dit te doen.

btw...Vaak vind ik online wel een setje koplampen met DRL led, die kosten dan +/- 350, maar kost dat inbouwen dan werkelijk o.e.n 500 euro ?

---

Sorry had pagina 2 nog niet gelezen doh...:shock:....snap nu het verschil in prijs...ivm origineel xenon of een kitje.., maar het blijft wel een hoop centjes Stick Out Tongue
 
oke Marcels, dank voor je antwoord. Nog even een mailtje gestuurd naar VAS. Dit blijkt inderdaad heel lastig te realiseren. Moet er wellicht een hele nieuwe kabelboom in en nog een paar aanpassingen. Ik laat het zo, werkt best! Dan maar even wachten als iemand niet direct naar rechts gaat Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!