Originele xenon bollen vervangen.

hallo beste mensen

Mijn originele xenon lampen zijn aan vervanging toe maar nu heb ik de keus uit 4500 en 6000k
heeft er misschien iemand een foto van de originele koplampen met 6000k erin in combinatie met de leds want ik twijfel daar heel erg over.
alvast heel erg bedankt groetjes peter polo
 
Ziet er mooi uit op de foto
Is dit origineel of later ingebouwd? Als het later in is gebouwd waar is dit dan gebeurd?

Geen OEM xenon als je dat bedoeld. Het gaat om Pilot Pro xenon set icm leds die ik ooit hier op het forum via een inkoopactie heb gekocht.

Weet niet of je er iets aan hebt maar de xenon set van de foto heb ik nu te koop staan omdat ik tegenwoordig oem xenon koplampen heb. http://forum.mypolo.nl/exterieur/8467-[tk]-pilot-pro-line-duo-kit-xenon-6000k.html#post142885
 
hmmm goed dat jullie het zeggen, eens controleren dan.
heb ook OEM xenon laten plaatsen maar dan door Pro Car Audio Ridderkerk.
Weet niet precies hoe oud de lampen zijn, maar ben er wel super tevreden van. :)
Om de hoeveel jaar of bep periode moet je zo een bulb vervangen? en wat is de kost prijs hier ong van?
 
Je wilde toch combineren met ledjes? Dan zou ik toch gaan voor 6000k, dit is echt wit.
4500k is in vergelijking toch wat geeliger van kleur en dus minder mooi te combineren met led.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
De xenon units zitten erin vanaf februari dit jaar
maar hoe oud de units zijn weet ik niet
de beslissing is gemaakt er komen 6000k bollen in zijn voorlopig geen andere te bestellen
ik hou jullie op de hoogte als ze erin zitten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!