originele speakers in 3 deurs polo.

beste mensen.

ik vroeg me af of een van julie mischien weet hoeveel watt, hoe groot en hoe diep de originele speakers in de deuren zijn. en mischien ook informatie heeft over de tweeters.

mischien is het ook leuk als je de originele hebt vervanger te vertellen voor wat voor een speakers en of het bevalt/tegenvalt.

alvast bedankt voor de reacties!
 
Hoi Kenny,

Hoeveel Watt de originele speakers waren weet ik niet, maar iig niet voldoende voor mij.
Het klonk zeker niet verkeerd hoor daar niet van, maar de klank was niet lekker vol genoeg.
De originele 13cm's zijn dus idd vervangen door 16cm met opvulringen anders ging het niet passen. Je moet dus wel de oude opvulringen uitboren, omdat VW deze gepopnagelt heeft :?
 
De originele composet hebben we idd vervangen voor een composet van een goed merk.

Je bedoelt ook de boxen in de achterpanelen? Dat weet ik niet wat voor maat die hebben, misschien dat iemand hier op het forum daar wat meer over weet?
 
ok en door welk composetje heb je die dan bijvoorbeeld vervangen?
en heb je er ook nog een versterker tussen gezet?

ja ik bedoel de boxen in de achterpanelen ben benieuwd of je die ook kan vergroten naar 16 cm.

bedankt voor de reactie's groetjes kenny
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!