Originele software rns315 terug plaatsen.

Syste

Premium lid
929
1,273
133
Ik zit met een probleempje:
Toen ik 5 jaar geleden mijn GT bestelde heb ik hem met RNS315 besteld en werd de auto geleverd met navigatie software (ik dacht) v10.
Om een of andere reden (kan zijn dat ik per ongeluk de navigatie terug in fabrieksinstellingen heb gezet) ben ik nu die versie kwijt en staat er versie v5 op.
Ik ben hiervoor naar de dealer geweest, maar die wil me niet echt verder helpen. Ze willen dat ik onderzoekskosten betaal a €140,- en dan nog de eventuele kosten voor de versie.
Vind ik een beetje belachelijk omdat de nieuwste versie (v11) gewoon te bestellen is voor €145,-
Nu is mijn vraag: zijn er andere manieren om mijn originele software versie terug te krijgen?
Mochten dit manieren zijn die niet helemaal gewenst zijn om die open en bloot op een forum te zetten, dan mag dit ook via PM aan me doorgegeven worden. ;)
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Wat een heerlijke post; was jij niet degene die zei dat zijn dealer nooit zulke fratsen zou uithalen als "onderzoekskosten" voor simpele shit omdat je tig auto's had gekocht Big GrinBig GrinBig Grin En als een dealer dit zou doen je adviseerde om linea directa naar een andere te gaan?

Koop op marktplaats een update kaartje v11 à 30-40 euro, ben je er gelijk vanaf ;)

Overigens adviseer ik om een andere radio aan te schaffen ipv veroudert meuk waar je niks aan hebt (RNS'jes over het algemeen)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thijs145
Wat een heerlijke post; was jij niet degene die zei dat zijn dealer nooit zulke fratsen zou uithalen als "onderzoekskosten" voor simpele shit omdat je tig auto's had gekocht Big GrinBig GrinBig Grin En als een dealer dit zou doen je adviseerde om linea directa naar een andere te gaan?

Koop op marktplaats een update kaartje v11 à 30-40 euro, ben je er gelijk vanaf ;)

Overigens adviseer ik om een andere radio aan te schaffen ipv veroudert meuk waar je niks aan hebt (RNS'jes over het algemeen)

Lieve Dov,
Ik kan me zo vlug niet herinneren dat ik dat gepost heb maar het is inderdaad wel zo gegaan ja.
Toen ze begonnen over €140,- onderzoekskosten om alleen te onderzoeken waarom mijn originele software is verdwenen, heb ik ze vriendelijk bedankt voor de niet geleverde service.
Ik ben inderdaad wel van mening dat als je diverse auto’s al gekocht hebt bij een dealer en daarna ook het onderhoud altijd bij ze hebt laten doen, het geen blijk van service is als ze een behoorlijk bedrag gaan rekenen voor “onderzoekskosten” waar je niet om vraagt.
Maargoed, we dwalen af van mijn vraag......
Toch bedankt voor je inbreng.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!