originele R-Line voorbumper te koop COMPLEET

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Bij deze bied ik mijn originele R-Line voorbumper te koop aan.
De bumper is helemaal compleet, met onderlip, mistlampkappen en ondergrill. Van deze onderdelen heb ik ook nog de bon van de vw dealer (a-point). De bumper is origineel zwart (LC9X), alleen is hij mat grijs gewrapt, omdat mijn hele auto mat grijs gewrapt is. De wrap folie kan zo verwijderd worden. De bumper moet wel overgespoten worden, hij is professioneel geplamuurd op 2 plekjes vanwege kleine schaafplekjes (klein ongelukje). Alleen de plastic kappen hebben mij al meer dan 160 euro gekost, en zijn nog geen maand oud.

Mijn vraagprijs is 400 euro.
 
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom de bumper zo snel weer de deur uitgaat?
Volgens mij wilde je de R-line bumper vorige week nog monteren, toch?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
bumpers kosten 400euro al en dan moeten ze nog gespoten worden doordat er schade is :roll:
kost dan nog es rond de 250euro wat je nooit meer terug gaat krijgen ;) mss daarom de rede van verkoop.
toch succes verder met de verkoop
 
@syste: Ik ga mijn auto hoogstwaarschijnlijk inruilen voor een VW Touareg, en dan denk ik dat ik de auto beter in originele staat kan laten.

@sid: De kans dat iemand een polo met de kleurcode LC9X heeft, is volgens mij niet zo groot aangezien er best veel kleuren beschikbaar zijn. Dus overspuiten is in de meeste gevallen toch wel vereist. En voor de rest zijn alle onderdelen splinternieuw, en is nooit op een auto gemonteerd geweest. Zodoende... en ja ik mag hier niet 'bieden' neerzetten dusja... tis een richtprijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!