Originele mistlampunits met Dagrijverlichting / TFL - VW Polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Het betreft hier 2 originele VW - HELLA mistlampunits met Dagrijverlichting / TFL voor een VW Polo 6R.

Het zijn originele VW/HELLA units:
L: 6R0 941 061 D
R: 6R0 941 062 D

Schadevrij en incl lampjes.

Vraagprijs €75.-

Bij interesse een PM sturen.



 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, Bas? Als je niet reageert voor dinsdag 26 maart, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ik heb nu de 'gewone' mistlampen in mijn Polo 6R, zonder dagrijverlichting. Graag zou ik i.p.v. de gewone dagrijverlichting die nu in mijn gewone koplampen zitten, de verlichting willen hebben in de mistlampen. Als ik deze koop kan ik dan zowel mijn mistlampen gebruiken als de dagrijverlichting? Kan ik als leek zo'n kabeltje trekken of moet ik dat echt laten inbouwen (ook i.v.m. mogelijke VAGCOM wijzigingen)?
 
Ik wil eerst zeker weten dat de lampen incl roosters zonder problemen op een BlueGT passen (omdat ik begreep dat bijv. een Highline rooster niet past), maar aan wat voor prijs zit je te denken voor de lampen + roosters?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Je moet de roosters van een R Line bumper hebben, de roosters van een standaard bumper zoals de mijne zullen nooit passen..

Of de lampen zelf passen weet ik niet..
 
Volgens mij heeft een R-line hogere roosters? Of lijkt dat zo omdat de gril zelf lager is (en/of omdat het een extra frame om het rooster isStick Out Tongue)? Vind het lastig om dit duidelijk ergens terug te vinden, en al helemaal om de juiste delen aan te komen.. :(
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Volgende week moet ik even langs de dealer... Als ik weet wat het nummer is van het bijhorende rooster en zeker weet dat de lamp units hetzelfde zijn heb ik interesse. Ik laat het je volgende week (woensdag) weten, aangenomen dat je ze nog te koop hebt staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ben ik inmiddels achter (helaas, R-line bumper op een BlueGT would be nice) ;) Mistlamp units zijn wel hetzelfde bij alle polo's behalve de aanwezige functies uiteraard (DRL/mistlamp/bochtverlichting).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik heb nu wel serieuze interesse (dealer heeft bevestigd dat units passen), je hebt weer PM.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!