Origineel OEM onderdeel nummer polo 6r raammechanisme

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo,


Mijn raammechanisme is stuk, de kabel is gebroken dus moet er een nieuw mechanisme in.
Zou iemand kunnen kijken welk oem onderdeelnummer dat het complete mechanisme is.
Ik ben helemaal niet meer thuis in elsawin en etka en heb het ook niet meer op de pc staan, maar dat word wel weer een projectje om tijd op te vullen.

Als ik op de diverse sites mijn kenteken in typ krijg ik nog 10 soorten raammechanismes en ik wil natuurlijk niet de verkeerde bestellen.

63-slh-6 het is een polo 4 deurs 2011 en denk dat het onderdeelnr 6R4 837 461 D is maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet nu dus niet bij etka welk model ik moet kiezen.
PO20116R-B-000 001 >>
PO201160-BT000 001 "IND" >>
PO201161-BG000 001 "RUS" >>

Alvast super bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!