Orgineel VW Polo 6R leder interieur

Hallo Allemaal,

Wie weet in welke Polo orgineel af fabriek lederen interieur is geleverd? Ik weet dat de in highline leder/alcantara leverbaar is maar dit vind ik persoonlijk niet mooi.

Ik heb de dealer gesproken en deze gaf aan dat hij nergens in het systeem kon terug vinden of er wel polo's zijn geleverd met leer. Dealer gaf aan dat er ook geen complete interieur besteld kon worden (alleen in losse delen losse hoezen etc)

Wie kent er iemand die orgineel affabriek een complete lederen interieur bij vw heeft besteld in zijn polo? en welke type is dit?


Groetjes,
 
dat is volgens mij niet mogelijk omdat de Polo fabrieks af niet met leer te bestellen is (anders had ik dat wel gedaan...)

Het leer wordt er altijd achteraf ingebouwd

ik vond eerst Half Leer/Alcantara ook afschuwelijk alleen nu kan ik dat exclusiviteit toch wel waarderen...ik zou het in ieder geval wel bestellen als ik ooit weer een Polo neem. tenzij je de R-line neemt dan zou ik die gewoon houden...
 
dat is volgens mij niet mogelijk omdat de Polo fabrieks af niet met leer te bestellen is (anders had ik dat wel gedaan...)

Het leer wordt er altijd achteraf ingebouwd

ik vond eerst Half Leer/Alcantara ook afschuwelijk alleen nu kan ik dat exclusiviteit toch wel waarderen...ik zou het in ieder geval wel bestellen als ik ooit weer een Polo neem. tenzij je de R-line neemt dan zou ik die gewoon houden...

Dat is jammer dat het altijd achteraf bekleed moet worden door derden, ik denk dat ik de exclusiviteit wel moet gaan waarderen :)
 
Dat heb ik overwogen maar ik vind het zonde om 'trendline' interieur te bekleden met leer, ik vind die stoelen niet echt lekker zitten daarnaast zijn dit niet echt 'sportstoelen'
 
Dat is idd wel waar, maar het voordeel van bekleden is dat je dan kan doen wat je wil, slangenleer, geitenvelleke, ik zeg maar iets. Of een roze interieur,.. the sky is the limit. Anders eens zien bij bvb bm-onderdelenshop of je je trendline stoelen niet kan wisselen tegen highline oid (zal dan wrs wel met wat opleg zijn.).
 
Een vriend van mij heeft in zijn Polo 6R leder.
Ik zal binnenkort eens vragen hoe hij dat heeft gedaan.
Als ik het juist heb heeft hij dat leder bij de VW dealer in Den Haag laten doen, Wittenburg dacht ik.
Ook zal ik proberen een foto te scoren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!