Opzetstukje slotbouten kwijt, wat nu?

Jay511

Bekend lid
1,998
1,190
133
Hoi medeliefhebbers,

Ik ga binnenkort mijn remmen rondom volledig vervangen. Echter kwam ik er laatst achter dat ik mijn opzetstukje kwijt ben om de slotbouten te verwijderen.

Volgens de Volkswagen dealer zijn de "sleutels" niet na te bestellen en zij 75-100€ vragen voor een nieuwe set slotbouten. Ik zie op de VW site dat mijn setje 30€ kost, deze heb ik er nu ook in zitten.

Iemand een idee hoe ik ze eraf krijg?

gr Jay
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
weet niet wat voor een dealer jij hebt maar die opzetstukjes zijn (in mijn ervaring) gewoon te koop bij de dealer, had het ook bij de Golf en ter plekke gingen ze allemaal opzetstukjes uitproberen en gaven ze degene die paste.
 
Volkswagen  X  X 
Dealer had voor mijn slotbouten, gewoon zelf een opzetstuk. Die van mij lagen ergens onderin de kofferbak.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Ze hebben blijkbaar een code nodig om ze te bestellen. Deze staat (handuuuug) op het opzetstukje zelf. Juist.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Mijn bij Profile gekocht. Op het doosje staat een nummer. Met dat nummer konden ze een nieuwe bestellen.
Denk dat jouw VW dealer jou wel kon helpen maar het niet wilde.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ze zeiden dus van niet. MOESTEN ze eruit slopen, kost 1,5 uur arbeid.
Ik was dop ook kwijt, ff de vw dealer lief aankijken/vragen en kreeg koffer mee met stuk of 80 doppen en net zolang geprobeerd tot ik goede dop had, nummer opgeschreven en voor €10.- nieuwe kunnen bestellen (y)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Ik was dop ook kwijt, ff de vw dealer lief aankijken/vragen en kreeg koffer mee met stuk of 80 doppen en net zolang geprobeerd tot ik goede dop had, nummer opgeschreven en voor €10.- nieuwe kunnen bestellen (y)
Nummer heb ik maar is niet meer te bestellen? Raar verhaal. Dinsdag andere dealer checken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb slotbouten van Mcgard, als je die nieuw koopt krijg je een sleutelcode er bij waarmee je altijd een nieuwe sleutel opgestuurd kan krijgen gratis en voor niets. Zonder de sleutel zit je echt met een probleem want die dingen zijn heel lastig te verwijderen en de meeste garages beginnen er nieteens aan want je maakt meer kapot dan je lief is.... ik hoop niet voor je dat je slotbouten van mcgard hebt, en zoals boven aangegeven als je originele volkswagen slotbouten hebt heeft elke dealer wel een moedersleutel liggen. Laat je dus niet wijsmaken dat dit lang zal duren
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!