optische tunning

dit weekend maar is te werk gegaan met filler,primer,kleur en vernis en voor de rest de strips er afgehaald van de zijkant, heb nog wel het gevoel dat er het een en het andere nog mist in het totaal beeld. zoals te lege zijkant, en de velgen.









 
De zijkant en motorkap zijn inderdaad nog heel erg leeg, ben momenteel nog aan het verzinnen, heb verschillende ideeën. die nog wat moeten uitgewerkt worden.

de rede waarom ik eigenlijk wat kleuren op de bumper heb gezet is om te experimenteren, en de auto is een soort van leeg schilderij voor mij. als het mislukt is het geen groot verlies, aangezien de aankoop prijs (375) me niet zo veel uitmaakt. :geek:

de rede waarom de helft is gespoten van de bumper:
1. vind het anders te druk worden.
2. steenslag kan geen beschadigen aanbrengen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!