opties een stuk duurder

Is het jullie ook opgevallen dat alle opties flink duurder zijn geworden. Twee voorbeelden:
drl in de onderbumper was 50 en nu 90 euro.
Alarm plus was 240 en nu 405 euro.
Sportonderstel, rcd310 alles is bijna het dubbele. Wanneer zijn deze wijzigingen ingegaan?
 
aan de andere kant zijn de dure opties juist goedkoper geworden. Zoals Xenon en panoramadak samen voor 1500 euro waar dit bij mij nog de aparte prijs was. Of het complete ABT pakket voor 1000, mijn uitlaat alleen was al 1200
 
aan de andere kant zijn de dure opties juist goedkoper geworden. Zoals Xenon en panoramadak samen voor 1500 euro waar dit bij mij nog de aparte prijs was. Of het complete ABT pakket voor 1000, mijn uitlaat alleen was al 1200

Ook die prijs is helaas behoorlijk aangepast. Het Advance pakket kost nu maar liefst € 2390,- Heeft volgens mij alles te maken met BPM veranderingen.
 
Volkswagen  Golf VII Variant  2.0 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!