Oproep: volkswagen polo 6c eigenaren, mogelijk beveiligingslek!

Ik heb zelf geen 6C maar een 6R.
Mijn ouders hebben wel een 6C uit 2015 die uit Spanje komt.

Als je meer bevestiging nodig hebt meld ik mij ook aan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 70pk BMT Comfortline 
Heb ik de terugkoppeling gemist of is het nog in-progress? :)

De leden met een 6C die meegewerkt hebben aan het onderzoek hebben de terugkoppeling reeds ontvangen. Overall kan gezegd worden dat er sprake is van een incidenteel geval, dit is overigens goed te testen. Van alle Polo's die getest zijn (stuk of 12) zijn er twee waar het probleem zich voor deed. Een was al bekend bij het forum en daar wordt aan gewerkt de andere Polo betrof een "leen" auto, waar helaas geen verdere informatie meer van beschikbaar is. Dit is ook niet vast gelegd op video dus we moeten het echt hebben van een constatering zonder verdere info.

Waar moet je op letten; Controleer na het vergrendelen van de Polo (dmv de afstandbediening) of de achterklep na één a twee minuten nog in het slot zit. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je dit melden bij de dealer en zal het slot waarschijnlijk vervangen worden. Of het een storing in het slot is of dat het ergens mis gaat is dus niet bekend!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Dat het over het slot ging was mij inderdaad duidelijk, had al op @GertJan zijn topic gereageerd voordat het 'ineens' weg was, waarna dit topic geopend was. Ik was er dus wel vanuit gegaan dat het daarover ging, maar 'gelukkig' (blijft kut voor je laptop) was het een incidenteel geval dan, hoewel 2 op 12 nog steeds geen heel gerustgevende verhouding is Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
klopt maar mocht het bij mijn polo ook zijn/niet verholpen zijn dan kan ik hier toch nog wat extra info inwinnen?
de r36 hebben de boefjes ook oog op zou zonde zijn als beide straks een target zijn/worden
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 tsi 90pk R-line 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!