OPF verwijderen

Mannen,

Ik heb een polo GTI 2019 AW. Hier zit een OPF op en die wil ik er afhalen/ uit laten schrijven.
Nu heb ik al meerdere adresjes gevonden die dit voor mij kunnen doen.

Ik vroeg mijzelf alleen af of het echt daadwerkelijk wel meer verschil maakt met/zonder.
De auto blijft voor de rest standaard (Voor als nog, misschien ooit iets in de toekomst)

Op filmpjes op internet is het erg lastig te bepalen vind ik zelf.
Heeft iemand een polo GTI 2019 AW waar zijn OPF er af is en mij kan vertellen wat die er van merkt.

Thanks alvast !
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 
Opf verwijderd en Milltek systeem er onder en zelfs al door apk gerold
Thanks voor je berichtje! Ik heb wat meer vraagjes:
- heb je eerst de opf er af gehaald?
Zo ja? Merkte je veel verschil kwa geluid/ soepeler lopen van de motor?
- milltek van voor tot achter?

Ik hoor graag want zit erg te twijfelen.
Heb je evt ook een filmpje van beschikbaar?
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 
Thanks voor je berichtje! Ik heb wat meer vraagjes:
- heb je eerst de opf er af gehaald?
Zo ja? Merkte je veel verschil kwa geluid/ soepeler lopen van de motor?
- milltek van voor tot achter?

Ik hoor graag want zit erg te twijfelen.
Heb je evt ook een filmpje van beschikbaar?
Heb eerst een Downpipe met racekat er onder gedaan dat maakte al meer geluid.
En toen Milltek eindelijk de uitlaat had gemaakt was ik de eerste die in Duitsland bij Milltek me verdere systeem er onder laten zetten.
Erg blij mee maakt een mooi geluidje.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  • Leuk
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
Ik heb er geen ervaring mee maar als ik op straat een GTI uit 2019 of nieuwer zie rijden, komt er minder geluid uit dan een GTI van voor die tijd (dus zonder OPF)
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Hoi Remon, ik heb de OPF van mijn GTI AW zelf leeg gehaald nadat ik eerst de software weg heb laten schrijven, ik denk dat hij iets zwaarder klinkt maar heb wel het gevoel dat hij minder last van Astma heeft zo te zeggen. Met OPF klonk hij redelijk timide en nu is dat wel verbeterd. Hij klimt wat vlotter in de toeren maar scheetjes bij het overschakelen zijn nauwelijks waarneembaar. Voor mijn gevoel denk ik dat ik er goed aan heb gedaan omdat hij nu een heel stuk minder tegendruk heeft, de apk was ook geen probleem, ook niet omdat er vooralsnog alleen bij de diesels een roet deeltjes meting word uitgevoerd en bij de benzine nog niet. Qua geluid is het minimaal beter maar hij kan nu wel veel beter uitademen. Groeten van Ger.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
  • Leuk
Waarderingen: @MK6.Polo.GTI_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!