Opf laten wegschrijven

Hallo allemaal,

ik heb een polo gti aw met opf, ik heb een downpipe zonder opf besteld bij jmt tuning.
Heeft iemand enige idee waar ik de opf in de software van mijn auto kan laten weghalen zodat ik geen foutmelding krijg?

alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo aw  2.0 gti 
Hallo allemaal,

ik heb een polo gti aw met opf, ik heb een downpipe zonder opf besteld bij jmt tuning.
Heeft iemand enige idee waar ik de opf in de software van mijn auto kan laten weghalen zodat ik geen foutmelding krijg?

alvast bedankt!
De betere tuners kunnen dit zonder problemen voor je wegschrijven :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Opf is bijna gelijk aan een roetfilter deze moet dus ook regenereren etc, dit moet allemaal uitgescheven worden, hierdoor kom je eigelijk al uit bij een stage 2 tune, dus ja even rondneuzen bij de chiptuners, zorg er we voor dat je bij iemand komt die niet via obd tuned, dan kunnen ze het gelijk terug zien op je bcm en dit is niet meer terug te draaien..
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Heb vandaag de opf software weg laten schrijven bij Rica in Wateringen, zaterdag gaat de opf eronder uit en dan weet ik hoeveel makkelijker hij kan uitademen, nog even een antwoord op Bobby geurtz, een opf regenereert niet, de uitlaatgassen zijn zo heet dat het vanzelf schoonbrandt. Je zou in theorie de opf software weg kunnen laten schrijven zonder dat je het opf filter direct verwijderd, er gebeurd namelijk niets. Volkswagen Polo GTI AW met nu nog 260 pk en 460 nm.
 
Volskwagen  Polo GTI aw  2 liter 280 pk 
200 Euro voor het weghalen van de OPF + uitschrijven van?
Bij de meeste tuners waar ik het na heb gevraagd kom je rond de 500-600 Euro uit.....
Dat komt waarschijnlijk omdat die hem stage 2 tunen en daarbij de opf wegschrijven dus daar ook geld voor tuning rekenen en nu alleen de OPF is uitgeschreven....
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!