Opel Astra (2011) ingeruild voor Polo GTI

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.

Mijn naam is Yilmaz ben 26 jaar en woon in het zuiden van het land en heb sinds kort ook de GTI virus te pakken.

Ik rij nu zelf in een Opel Astra 1.4 Sport Turbo met alle opties erin behalve de panaroma dak van bouwjaar 2011.
Ik weet niet wat jullie vinden maar de nieuwe Astra is een mooie wagen geworden dus waarom nu een GTI ??

Ik had ooit op internet ergens een testrit aangevraagd voor een polo GTI en werd opgebeld of ik nog interesse had. ECHT WEL altijd leuk zo een GTI.

Ik ben naar de dealer geweest en daar stond hij dan : Een witte GTI die aardig vol zat met opties.

Tot nu ben ik nog steeds niet van plan om hem te kopen of wat dan ook.


Maaaaaar toen ik er eenmaal in zat :
  • Heerlijke stoelen
  • Heerlijke greep op de stuur
  • Erg fraai intérieur is toch anders
  • Het rijden ik was meteen verkocht
Terug en toch een offerte gevraagd. Kreeg een erg leuk bod voor m'n Opel en ik heb het gedaan.

Het opnemen van de telefoon heeft me een nieuwe auto gekost :)

Wat ook erg leuk was ze hadden er een op voorraad met de opties :
  • Advance Pakket
  • Excutive Plus Pakket
  • Parelmoer Zwart
  • Vier deuren met elektrisch ramen achter
  • Detroit Velgen
  • Park Distance Control
  • Alarm Plus
  • Multifunctioneel stuurwiel
  • Winterpakket
Een aardig volle bak zo. Ik wilde graag een witte maar toen hij zei van je kan volgend week rijden was het snel even tekenen.

Ik mag hem Dinsdag ophalen dus het is nog even aftellen.

Hier alvast een voorproefje in de showroom.


IMG_0027-1.jpg


IMG_0028-1.jpg


IMG_0029-1.jpg


IMG_0031-1.jpg


IMG_0036-1.jpg


IMG_0037-1.jpg


IMG_0030-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi! De nieuwe Astra's zijn inderdaad ook niet verkeerd, ik heb zelf ook allebei de auto's overwogen (al heb ik een 1.2 tsi ipv de GTI)
Welkom op het forum en alvast veel veilige km's :)
 
Welkom op dit forum, Yilmaz! Mooie GTI ga je krijgen! Big Grin
Begin bijna jaloers te worden, moet zelf nog een week of vijf wachten ... :| (maar dan is 'ie wel wit :lol:)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!