Opbergvakje onder voorstoelen

Iemand hier ervaring met het plaatsten van opbergvakjes onder de voorstoelen? Ik had ze afgelopen weekend gezien en wil ze nu ook hebben Stick Out Tongue
Weet iemand ook de artikelnummertjes en de prijs?

Deze units:
91147_loekvansebillen_IMG_1775.JPG
 
ik heb ze erin zitten, stond op de vw site dat ze standaard op de 6c zitten, bij aflevering, naja bij aankomst bij dealer gaan kijken en ja hoor, niets.
Kreeg de keuze, vakjes of dinerbon, ja wat denk je zelf met een tweeling in de polo, alle ruimte is meegenomen!

zal anders morgen voor je ff kijken, ga nu me nest in, die twee vreten je energie als mini vampieren!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Volgensmij past het alleen onder stoelen met hoogte verstelling.
Ik ben er ook eens mee bezig geweest heb het nu wel aan de bestuurderskant, Omdat mijn andere stoel geen hoogte versrelling heeft kwam het niet uit met de afdekkappen maar ik heb een polo 6r misschien is het bij 6c anders.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Mijne is een first edition, weet nie of dat verschil maakt, maar op de site van vw stond de f.e. Met die bakken. Me verkoper geloofde me niet, totdat hij zelf ging kijken, toen konden ze ze bestellen.
Mijne ook, zit er ook niet in... Zou mooi zijn als 't voor een schappelijk prijsje wel kan, want aan vakjes heb je nooit genoeg :mrgreen:
 
ik heb ze erin zitten, stond op de vw site dat ze standaard op de 6c zitten, bij aflevering, naja bij aankomst bij dealer gaan kijken en ja hoor, niets.
Kreeg de keuze, vakjes of dinerbon, ja wat denk je zelf met een tweeling in de polo, alle ruimte is meegenomen!
zal anders morgen voor je ff kijken, ga nu me nest in, die twee vreten je energie als mini vampieren!
Volgens mij zoiets? zijn meerdere stoel configuraties, maar hier kom je al een eind mee, morgen ff beter kijken voor je, mits ik tijd heb
Mijne is een first edition, weet nie of dat verschil maakt, maar op de site van vw stond de f.e. Met die bakken. Me verkoper geloofde me niet, totdat hij zelf ging kijken, toen konden ze ze bestellen.
Dankjewel! Morgen maar eens kijken hoeveel ze kosten. Die van mij is ook een First Edition. Jammer dat ze dit niet erbij deden.

Zit je in de buurt van Limburg? Ik heb nog zo'n lade liggen, voor bijrijderskant. Kan er een zacht prijsje van maken
Ik woon in Amsterdam en ben niet van plan om de komende maanden naar Limburg te gaan. Toch bedankt!!

Daarnaast zijn beide voorstoelen in hoogte verstelbaar. Dus denk wel dat het moet lukken. Morgen even kijken hoe ik dat kapje eraf kan halen en dan bakjes bestellen Big Grin

Nog even een cached VW pagina erbij gepakt, maar ik zie niet dat hij standaard op de FE hoort te zitten:
http://webcache.googleusercontent.c...or-de-snelle-beslisser-de-polo-first-edition#

Of ik zit op een verkeerde pagina.
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!