Op zoek naar voorbeelden 15inch lichtmetaal

Uiteindelijk zijn dit ze geworden.... niet alle velgen waren op tijd te krijgen maar ik ben zeer tevreden met de uiteindelijke keuze Big Grin

winterbanden-1.jpg
 
Twan zei:
15inch met Vredestein snowtrack, hier in de buurt vanwege de handigheid...
wél duur!... 940

Oef zekerz duur wel het beste uit de test van de Consumentenbond! Alleen wel opletten met dit soort velgen in de winter Twan. Ik heb op mijn Golf ook gepolijste velgen met blanke lak gehad. In de winter kwamen daar "bloemkooltjes" op. Nu ik voor mijn Polo winterwielen kocht legde ze me uit wat het probleem was. Doordat de velgen na het polijsten met blanke lak worden gespoten zijn ze kwetsbaar voor zouten, dus ook pekel. Wanneer er iets tegen de velg aan tikt, steentje of what ever kan de blanke lak eraf springen. So far so good maar juist in de winter vreet op deE kwetsbare plekjes het pekel door de lak heen en geeft corrosie op de gepolijste velg. Een gepoedercoate velg heeft dit probleem niet.

Ik heb nu als zomervelg gepolijst maar op advies voor de winter gepoedercoat gekocht omdat ze dit aanraade.

Klinkt misschien een beetje wijs maar tis niet bedoeld om je (mooie) velgen af te zeiken hè en al zeker niet jou iets aan te kletsen. Misschien hadden ze wel het advies mogen geven?!
 
Kijk ok dan! En ik moet zeggen dat ik in twee winters ook maar twee kleine plekjes g
Had. En trouwens bloemkool is nog eens lekker ook! Ben benieuwd hoe ze er volgende week live uitzien?!

Heb je trouwens je forum naam gewijzigd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!