Op zoek naar MILLTEK voor 6R GTI

noenoe

Bekend lid
273
1
234
60
Beste leden,

Weten jullie een adres waar je voor een leuke prijs een Milltek of een vergelijkbare (Bull-x, Scorpion) uitlaat kan halen? Het mag ook gebruikt zijn.

Ik hoor de potentie in het gepruttel van de GTI door de standaard pijpjes maar het mag wel wat meer zijn ;).

Als tweede oplossing zit ik te denken aan een downpipe en het verwijderen van de originele middendemper.

Vriendelijke groet,

Noel
 
Laatst bewerkt:
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
Voor deze badboy :), meningen en adviezen zijn welkom. Er zit al een Forge cold air intake op die maakt op dit moment meer herrie dan de uitlaat zelf.image.jpeg
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
2e hands: marktplaats? ebay kleinanzeigen? (duitsland)
Nieuw: JD engineering, xt motorsport of gewoon via google zoeken kijken waar je uitkomt...

Dikke polo:cool: Ik raad je wel aan om hem te chippen als je voor een uitlaat met andere downpipe gaat. Er zit namelijk veel tuning potentie in deze motoren:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Update: Even naar NMParts in Noordwijkerhout gegaan om de middendemper te verwijderen. Ik verwachtte er zelf niet veel van maar het resultaat is echt super. Niet te overdreven maar veel duidelijkere DSG plofjes en "grommen" bij gas los. Tussen 2000 en 3000 toeren ook een pak meer geluid.

Nick van NMParts is zeer deskundig en ik zou m dan ook aanraden voor ander uitlaat werk. Op de foto zie je OEM VW klemmen zodat ik de middendemper zo weer terug kan plaatsen mocht dit nodig zijn.
 

Bijlagen

  • IMG_0574.JPG
    IMG_0574.JPG
    197.9 KB · Weergaven: 159
  • IMG_0576.JPG
    IMG_0576.JPG
    214.6 KB · Weergaven: 176
  • IMG_0577.JPG
    IMG_0577.JPG
    140.1 KB · Weergaven: 169
  • IMG_0573.JPG
    IMG_0573.JPG
    174.7 KB · Weergaven: 145
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow, Ascari en Polovl
Update: Even naar NMParts in Noordwijkerhout gegaan om de middendemper te verwijderen. Ik verwachtte er zelf niet veel van maar het resultaat is echt super. Niet te overdreven maar veel duidelijkere DSG plofjes en "grommen" bij gas los. Tussen 2000 en 3000 toeren ook een pak meer geluid.

Nick van NMParts is zeer deskundig en ik zou m dan ook aanraden voor ander uitlaat werk. Op de foto zie je OEM VW klemmen zodat ik de middendemper zo weer terug kan plaatsen mocht dit nodig zijn.

Filmpie!
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Update: Even naar NMParts in Noordwijkerhout gegaan om de middendemper te verwijderen. Ik verwachtte er zelf niet veel van maar het resultaat is echt super. Niet te overdreven maar veel duidelijkere DSG plofjes en "grommen" bij gas los. Tussen 2000 en 3000 toeren ook een pak meer geluid.

Nick van NMParts is zeer deskundig en ik zou m dan ook aanraden voor ander uitlaat werk. Op de foto zie je OEM VW klemmen zodat ik de middendemper zo weer terug kan plaatsen mocht dit nodig zijn.

Mooi gedaan! hoeveel was je kwijt?
ik overweeg het ook te doen met mijn 1.2 TSI DSG. hoop dan ook op de plofjes.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Mooi gedaan! hoeveel was je kwijt?
ik overweeg het ook te doen met mijn 1.2 TSI DSG. hoop dan ook op de plofjes.

Hi Michael, ik was ongeveer €125 kwijt als ik het me goed herinner.
Ik zal eens kijken of ik een video kan uploaden zodat je het goed hoort.

Groet,

Noel
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!