Oostrum1: Polo Highline 1.2 TSI

Hallo allemaal,

Sinds begin mei 2011 ben ik lid van mypolo.nl en ben ik veelvuldig bezig geweest met het lezen van diverse topics op het forum. Op 24 december 2010 ging de bestelling voor mijn Highline richting de dealer en na lang wachten kon ik de auto op 8 juni 2011 gaan ophalen. Na dik anderhalve maand en 2500 kilometer vind ik het eens tijd worden om me hier eens voor te stellen. Vandaag ook snel even mijn auto gewassen, van binnen uitgedaan en DRL vervangen, zodat ik ook meteen een paar mooie foto's kan plaatsen...

Ik ben Ralph, 30 jaar, woonachtig in Oostrum (Limburg) en ben in het bezit van Deze auto:
VW Polo Highline 1.2 TSI, handgeschakeld, 105pk
Kleur: Peppergrey
Bekleding: Zwart
Opties
- Climatronic
- DRL in voorbumper
- Licht- & zichtpakket
- Sportonderstel
- Executive pakket (RCD310, Middenarmsteun, Multimedia-aansluiting)
- Winterpakket
- Park Distance Control
- Asbak en aansteker
- Multifunctioneel stuurwiel
- Carkit Parrot CK3100
- Velgen: Syenit 16" black
- Uitlaatsierstuk
- Donker getinte achter- en zijruiten
- Velours mattenset met modelnaam
- VW Actiepakket (instaplijsten, chrome strip op de achterklep, sportpedalen)
- Losse TomTom Start

Wat heb ik tot op heden gedaan
Niet al te veel, op het vervangen van wat verlichting na:
- DRL vervangen door LED
- Stadslicht vervangen door LED
- Instapverlichting vervangen door LED
- Kofferbakverlichting vervangen door LED

Wat wil ik verder nog gaan doen
Niet al te veel en ook dat heeft voornamelijk met verlichting te maken:
- Mistlampen/Bochtenverlichting vervangen door LED of Alpha Light Platinum White
- Kentekenplaatverlichting vervangen door LED
- Binnenverlichting (hemel) vervangen door LED
- Dimlicht naar OSRAM Nightbreakers Plus of Philips Xtreme Vision
- Misschien een Ventura box / sport luchtfilter of chippen voor wat meer pk's
- Speaker upgrade of sub inbouwen (al vind ik het geluid al best goed)
- TSI-logo in de grill

Volgens mij was het dit wel zo'n beetje en rest mij enkel nog een paar foto's te plaatsen van mijn bolide. Vragen en opmerkingen lees ik graag...
86454003-1.jpg

71846513-1.jpg

34158437-1.jpg

60685903-1.jpg

11874064-1.jpg

10604203-1.jpg

28222501-1.jpg

81107414-1.jpg

47575895-1.jpg

27609429-1.jpg
 
Smartie86 zei:
Idd een vette kleur!! Het was ook bij mij dit of zwart..
Nice car!!

In de showroom zag ik een zwarte Highline, maar deze kleur vond ik meteen niet zo heel mooi. Vervolgens bleven er voor mij maar 2 kleuren over. Donkerblauw en Peppergrey. Ben uiteindelijk wel blij met deze kleur. Zeker ook aangezien ik voor gedeeltelijk zwarte velgen heb gekozen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!