Ooit aangehouden voor je xenon verlichting?

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Wat ik mij dus afvraag, is er al iemand op het forum hier aangehouden voor zijn/haar xenon verlichting?
ik zit zelf namelijk zeer flink xenon verlichting te overwegen vanwege de functionaliteit, maar aan de andere kant telt kleur ook mee (heb inmiddels al led stadslicht), dus ik ben er nog niet uit of ik iets van alpha's of gp thunder lampen neem of dat ik toch ga voor een xenon set in m'n auto :roll:

Waar mijn interesse naar uit gaat zijn de verhalen van jullie over jullie xenon en de ervaringen met de politie ;)
zovan ben je er ooit mee aangehouden enz.
is 't beter om toch even een simpel setje koplampsproeiers te installeren of kan dit ook net zo gemakkelijk zonder gezeur? (naja de kans is natuurlijk altijd aanwezig!)

btw ik ben een 6r rijder, dus voor mij geldt helaas de nieuwe regelgeving omtrent xenon verlichting.
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik rij dus ook in een 6r en heb geen koplampsproeiers maar wel xenon verlichting. Ik ga er gewoon van uit dat als je koplampen goed zijn afgesteld de politie geen reden heeft om mij aan te houden vanwege mijn verlichting. En als je dan ook nog eens een normale kleur xenon neemt (dus geen extreem blauw of zelfs paars) val het al helemaal niet op.
 
Zolang jij een normale kleur Xenon voert ( wit tot matig blauw ) en hem goed hebt afgesteld zal de politie jou echt niet langs de kant zetten.

Bij gasten die gewoon een set erin kwakken en het niet afstellen en elke tegenligger verblinden kan ik het mij nog wel voorstellen dat de politie ze van de weg af trekken. Of bij een extreem hoog K getal, dus paars licht. Dan ben je ook wel de pineut.
 
aah kijk aan, dat zijn de dingen die ik graag wil horen! :mrgreen:
maargoed ik zit te opteren op een setje van 5000k of 6000k, aangezien dat ook 't beste past bij mijn stadsledjes ;)

nou ok! dit helpt al een stuk met mijn keuze voor xenon :)
nou alleen nog ff een verkoper waar ik gewoon langs kan gaan om een setje van de plank te trekken aangezien 't laten bezorgen van pakketjes bij mij toch altijd neer komt op een trip naar 't postkantoor om 't op te halen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
ok, dus goed afstellen! Big Grin
dat wordt dus even lief kijken naar m'n spaarvarkentje of ik 'even' wat mag lenen voor zo'n setje :mrgreen:
oh en een setje van xenonlamp wordt 't sowieso! al ga ik xenonlamp nog wel even een pb sturen of ik 't ergens kan ophalen aangezien ik er weinig vertrouwen in heb dat ik met m'n studie optijd thuis ben om 't pakketje in ontvangst te nemen of dat mijn 'huisgenoten' zo lief zijn om 't aan mij door te geven ipv 't zelf te houden en door te verkopen :geek:
maargoed, ik kom er ooit wel een keer! Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!