Onze Polo 9n 2004

FRMB

Lid
30
8
Goedemiddag,

Ik heb al meermaals gebruik gemaakt van jullie expertise en ga dat waarschijnlijk ook nog vaak doen Big Grin Ik wil jullie echter laten zien voor welke auto dat is, namelijk de Polo 9n uit 2004 die ik deel met mijn zusjes. Vorig jaar mei aangeschaft met 141xxx op de teller, nu staat 'ie op 153xxx.

Bij aanschaf zaten de originele achterlampen er nog in.

Vrij kort erna heb ik er, met jullie hulp, de achterlichten van een 9N3 erin gezet. En dat voor 15 euro haha

Voor zijn leeftijd ziet hij er nog netjes uit van binnen

Helaas heb ik er laatst een aanrijding mee gehad (een malloot ging inhalen waar dat niet handig was... ). Ondertussen bezig met het bij elkaar zoeken van onderdelen. Als onze monteur (overbuurman) terug is van vakantie, timing..., dan wordt ie gerepareerd. Kan niet wachten om er weer in te rijden.

Bijlagen

• Like
Waarderingen: peterpolo

Sal

Premium lid
526
43
Welkom, ziet er netjes uit.

kawazxr

Bekend lid
1.313
113
Hele mooie Polo staat er goed bij :cool:
Jammer van de schade maar dat is straks weer keurig hersteld.

FRMB

Lid
30
8
Dank voor het welkom!

Welkom! Heb je de koplampen standaard gelaten?
Ja, en ook met de nieuwe bumper blijft de voorkant in 9N-stijl. Heel lelijk vind ik het niet. Ik steek dan liever het geld t.z.t in boxen achterin en in deurvergrendeling op afstand :)

Had nog wat foto's met mijn spiegelreflex gemaakt, maar die wilde gister niet uploaden :confused: Die houden jullie nog te goed