Ontvanger centrale deurvergrendeling?

Goedendag,

Ik rij een Polo 6n2, ben gister weze zoeken naar de ontvanger voor de centrale deurvergrendeling.

Aangezien ik de auto niet meer kan vergrendelen via de afstandsbediening wil ik er graag een ander setje in bouwen.
Alle informatie heb ik kunnen vinden alleen niet waar ik de ontvanger van het nieuwe setje moet monteren.

Ik heb wel iets gevonden waarvan ik dacht dat dat de oude ontvanger was, maar weet het niet zeker. Zou iemand mij kunnen vertellen of dit (zie foto) inderdaad de ontvanger is, of waar ik deze anders kan vinden?

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG_20190517_121640.jpg
    IMG_20190517_121640.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 60pk 
Dag Koen,

Ik heb niet de kennis om je vraag te beantwoorden, maar weet je zeker dat het niet aan de batterij in je zender ligt, waarom je de auto niet via de afstandsbediening kan vergrendelen?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
De module die jij laat zien kan het zijn maar pass eens een onderdeel nummer van het onderdeel wat je laat zien. Want als het een elektrische cv is zit die in je bcm verwerkt en de antenne ook of in de kabeboom verweven

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!