Onno's Polo 9N

Hallo allemaal,

Mijn naam is Onno en ben sinds 5-5-2010 ben ik in het bezit van een Polo 9N Athene.
Toen ik de Polo kocht stond er 86000 km op de teller, inmiddels is die al over de 100.000 heen.
Inmiddels zijn er wat kleine dingen gedaan, zie onder

Tijdens mijn eerste meeting

FotoGAEUAW4B-1.jpg


En zo is die nu

FotoNNWTDI6Z-1.jpg


FotoMVBMPRVG-1.jpg


Misschien toch maar verlagen :roll:
FotoVZ6CDKAW-1.jpg



Veranderingen:

- CV op afstand
- Nieuwe matten
- Nieuw midden console
- Parrot carkit

- Speakers in de achterdeuren

FotoBVPXQCCS-1.jpg



- Private Shades

FotoCNJ4USB3-1.jpg


Foto3CHGLLBG-1.jpg


FotoRAVHC7ZF-1.jpg



- Xenon (6000k)

FotoX8GX4RJ6-1.jpg



- LED stadslicht (6000k)

FotoXRCWPZBZ-1.jpg


De kleur komt aardig in de buurt met de xenon

Foto3F43HDAE-1.jpg


FotoPCS4GE8A-1.jpg


- Clean back

FotoG8GPX66F-1.jpg


- MyPolo.nl Sticker

FotoASYBRHJX-1.jpg



Reperaties:

- Distributie riemen, rollen en waterpomp vervangen
- Nokkenaspositiesensor
- Long Life onderhoudsbeurt incl APK
- Draagarm rubbers (VW Golf)
- Remvloeistof
 
Zo als het goed is ben ik nu ook van het vocht probleem in mijn linker koplamp af, heb het beroemde gat waar de bedrading voor de xenon naar binnen gaat toch maar dicht gekit, bij de kleine koplamp heb ik het kapje goed schoongemaakt, ingevet met vasaline en al draaiend erop gezet zodat de vasaline goed rondom zit, gaat nu al een tijdje goed, laten we dit zo houden Big Grin
Tevens heb ik een nieuwe xenonlamp ontvangen van onze sponser, heb alleen nog geen tijd gehad om deze erin te zetten, was even een weekje weg en is weer zo'n hels karwei!!!! Plus dat de lamp het de laatste tijd gewoon doet (klop klop klop.....)
 
Zo de zomer velgen zijn er af, achter wilde ze er niet echt makkelijk af.......... Ook gelijk de trommel remmen achter zwart gespoten (foto's volgen) kijken of dit mooi zwart blijft.
Is het trouwens nog aan te raden van die banden spray te kopen bij de action en die op de banden de spuiten zodat ze niet uitdrogen in de schuur?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!