desert104
Lid
Dag allemaal.
Bij het maken van een afspraak voor mijn onderhoudsbeurt heb ik het een en ander selectief aangevraagd. ( meeste kan jezelf wel vervangen )
Na een offerte gekregen te hebben van de dealer die me auto niet gezien heeft was het wel een beetje aan de dure kant.
Mijn vertrouwen in de dealer is nu voorgoed verdwenen ook omdat, ze mijn hele afspraak hebben verschoven en aangepast en goedgekeurd zonder met mij te overleggen over hoe en wat. EN dan sta je al een tijdje op je beurt te wachten omdat ze het erg druk hebben momenteel.. Maar dit heb ik al eens eerder meegemaakt met mijn vorige polo. Ik maak bijna to geen kilometers met mijn auto omdat, ik een werk auto heb. Wil hem wel graag in goede conditie houden natuurlijk.
Maar goed.
Het volgende, ik lees her en der op het forum over onderhoud. Maar wil toch even een dubbele check om te kijken of ik niks vergeet.
Bij deze
Polo Blue GT 1.4 TSI ( 2013 ) 96.000 km beurt.
Ben een beetje in de war met de olie. Her en der lees ik 5w30 maar bij de dealer in de offerte staat er 0w30... kan dit kwaad ?
Moet ik nou om de 30.000 km of om de 15.000 km weer een beurt uitvoeren. Is mij ook niet helemaal duidelijk.
Mijn dank is groot.
Bij het maken van een afspraak voor mijn onderhoudsbeurt heb ik het een en ander selectief aangevraagd. ( meeste kan jezelf wel vervangen )
Na een offerte gekregen te hebben van de dealer die me auto niet gezien heeft was het wel een beetje aan de dure kant.
Mijn vertrouwen in de dealer is nu voorgoed verdwenen ook omdat, ze mijn hele afspraak hebben verschoven en aangepast en goedgekeurd zonder met mij te overleggen over hoe en wat. EN dan sta je al een tijdje op je beurt te wachten omdat ze het erg druk hebben momenteel.. Maar dit heb ik al eens eerder meegemaakt met mijn vorige polo. Ik maak bijna to geen kilometers met mijn auto omdat, ik een werk auto heb. Wil hem wel graag in goede conditie houden natuurlijk.
Maar goed.
Het volgende, ik lees her en der op het forum over onderhoud. Maar wil toch even een dubbele check om te kijken of ik niks vergeet.
Bij deze

Polo Blue GT 1.4 TSI ( 2013 ) 96.000 km beurt.
- Uitlezen Controle
- Interieurfilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Bougies Controle
- Remvloeistof vervangen
- Lv60l
- Olie filter vervangen
- Motor Olie vervangen
- Helix ultra pro avl 0w30 ?
- Koppelingsysteem ontluchten
- Remblokken Controle
- Remschijven Controle
- Accu Controle
- Linker achterband vervangen
- Motormanagement test
- Controle van de aandrijving, assen en versnellingsbak
Ben een beetje in de war met de olie. Her en der lees ik 5w30 maar bij de dealer in de offerte staat er 0w30... kan dit kwaad ?
Moet ik nou om de 30.000 km of om de 15.000 km weer een beurt uitvoeren. Is mij ook niet helemaal duidelijk.
Mijn dank is groot.
Volkswagen
Polo