Ondergril gespoten

Is de ondergrill makkelijk los te halen?
ja hoor ik neem aan dat je ook een 6r hebt? je begint met de mistlampstukken. Die kun je met beleid zo los trekken en met een kleine schroevendraaier dat stukje loswippen wat nog aan het middenstuk vast blijft zitten. Daarna kun je met beleid de middengril lostrekken.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
ja hoor ik neem aan dat je ook een 6r hebt? je begint met de mistlampstukken. Die kun je met beleid zo los trekken en met een kleine schroevendraaier dat stukje loswippen wat nog aan het middenstuk vast blijft zitten. Daarna kun je met beleid de middengril lostrekken.

Bedankt is indd 6r zal van de week eens er af halen en dan ook spuiten weg met die grijze faal geworden bumper delen!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Hoi allemaal, ik heb die ook gedaan maar dan met andere materialen. Ik heb alles ontvet en daarna in 10 lagen zwarte plastic dip gespoten. Voordeel is dat de kleur niet verweerd en dat plasti dip wel wat beweging kan hebben.MijnACH=full]17527[/ATTACH]
 

Bijlagen

  • 1491294836133-741916451.jpg
    1491294836133-741916451.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 51
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!