Onderdeelnummers OEM Parkeersensorhouders Polo 6R

Hoi,

Ik heb zojuist een set parkeersensoren + bekabeling etc gekocht voor mijn Polo 6R (vanmiddag tegen een muurtje gereden :cry:) en die zal begin komende week binnen komen. Ik wil de achterbumper vast voorbereiden voordat deze naar het reparatiecentrum gaat (10 juni) en ik heb een hele mooie uitgebreide how-to gevonden op deze website: Retrofit PDC Front + Rear POLO 6R : VW Polo 5

Daar staat echter dat de bijgeleverde parkeersensorhouders niet mooi meegevormd zijn en aan te raden is de OEM houders van Volkswagen te gebruiken.
Nu heeft deze persoon wel de onderdeelnummers van de achterkant erbij gezet, maar niet die van de voorkant. Heeft iemand een idee welke nummers ik moet hebben voor de voorkant? Dan doe ik ze namelijk meteen allemaal goed.

Achterkant:
  • Links buiten: 6RU919491
  • Links midden: 6RU919491A
  • Rechts midden: 6RU919492A
  • Rechts buiten: 6RU919492

Voorkant:

  • Links buiten: ?
  • Links midden: ?
  • Rechts midden: ?
  • Rechts buiten: ?

Alvast bedankt.

Hans
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!