Onderdeel nummers Polo 6R

Hallo allemaal,

Ik zoek de onderdelen nummers van 3 dingen van een Polo BlueGT uit 2013, de 140 pk versie (hoewel het interieur uit de 2014 150pk versie volgens mij het zelfde is).

1). Ik heb het voor elkaar gekregen het hendeltje af te breken waarmee de leuning naar voren gaat van de passagiers stoel (3 deurs versie). En het afwerking deel waar het hendeltje doorheen gaat.

2). Ik heb de optie dat de stoel terug komt op de zelfde plaats nadat de leuning naar voren geklapt wordt en stoel naar voren geschoven wordt. Een poosje geleden is ook het kabeltje gebroken dat dat regelt. Blijkbaar zitten er 2 kabeltjes in de stoel. Want ik kan wel de rugleuning naar voren doen, alleen de stoel schuift niet. Die schuift enkel nog met de normale bediening.

Iemand een link naar de partslist of tekeningen van de stoel??

Bijgevoegd een foto van het hendeltje.

Bedankt alvast.
 

Bijlagen

  • 20220103_221933.jpg
    20220103_221933.jpg
    531.4 KB · Weergaven: 9
Niks  Polo  4.0 
Ik heb een interieur liggen die naar het grof vuil gaat, denk een 3 deurs. Mocht je interesse hebben, kan je de onderdelen die je zoekt zo van me krijgen, enkel verzendkosten. Zal morgen sowieso voor je kijken.
Dat zou super zijn. Als je de 2 plastic delen er heel uit zou kunnen halen ben ik heel wat geholpen.
Het kabeltje lijkt me wat veel werk om 'even' uit de stoel te plukken.
Zal morgen anders eens de dealert bellen om te vragen of ze het kunnen vinden en wat het zou moeten kosten.
Want zoals altijd weet je nooit wat je kan verwachten.
Ik heb al eerder onderdelen bestelt dat ik dacht: "Da's ook niet duur" en de andere keer sla je achter over wat ze rekenen voor een lullig dingetje.

Alvast bedankt
 
Niks  Polo  4.0 
Dat zou super zijn. Als je de 2 plastic delen er heel uit zou kunnen halen ben ik heel wat geholpen.
Het kabeltje lijkt me wat veel werk om 'even' uit de stoel te plukken.
Zal morgen anders eens de dealert bellen om te vragen of ze het kunnen vinden en wat het zou moeten kosten.
Want zoals altijd weet je nooit wat je kan verwachten.
Ik heb al eerder onderdelen bestelt dat ik dacht: "Da's ook niet duur" en de andere keer sla je achter over wat ze rekenen voor een lullig dingetje.

Alvast bedankt
Sorry denk er nu opeens weer aan, morgen 100%
 
Hallo allemaal,

Ik zoek de onderdelen nummers van 3 dingen van een Polo BlueGT uit 2013, de 140 pk versie (hoewel het interieur uit de 2014 150pk versie volgens mij het zelfde is).

1). Ik heb het voor elkaar gekregen het hendeltje af te breken waarmee de leuning naar voren gaat van de passagiers stoel (3 deurs versie). En het afwerking deel waar het hendeltje doorheen gaat.

2). Ik heb de optie dat de stoel terug komt op de zelfde plaats nadat de leuning naar voren geklapt wordt en stoel naar voren geschoven wordt. Een poosje geleden is ook het kabeltje gebroken dat dat regelt. Blijkbaar zitten er 2 kabeltjes in de stoel. Want ik kan wel de rugleuning naar voren doen, alleen de stoel schuift niet. Die schuift enkel nog met de normale bediening.

Iemand een link naar de partslist of tekeningen van de stoel??

Bijgevoegd een foto van het hendeltje.

Bedankt alvast.
Plaatjes kan je zelf opzoeken op carprog.


Doorklikken op ''Carprog2''
Plaatje van de rechter stoel van een 6r staat op:
-po van polo
-jaartal, ik gokte 2015
-6R paarse vakje klikken.
-categorie 8 daar staat interieur delen
-regeltje 881-005
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@BlueGT

20220105_204148.jpg

De kabels hebben die witte plaatjes met die gaatjes erin, die hebben van die weerhaakjes, 4 stuks, bij beide 2 afgebroken. Je mag em hebben, die zitten om een vierkante staaf, je zou ze kunnen vastzetten met 2 slangklemmentjes of een nieuwe halen , dat is jouw keuze. Wat je ziet krijg je van me tegen verzendkosten, laat maar weten.
Top man !
Ik zal je even een prive bericht sturen.

Bedankt.
 
Niks  Polo  4.0 
Plaatjes kan je zelf opzoeken op carprog.


Doorklikken op ''Carprog2''
Plaatje van de rechter stoel van een 6r staat op:
-po van polo
-jaartal, ik gokte 2015
-6R paarse vakje klikken.
-categorie 8 daar staat interieur delen
-regeltje 881-005
Gevonden. ;)
Heb ik in ieder geval een idee waar ik moet beginnen zoeken om het begin en eind van die kabel te vinden.

Bedankt
 
Niks  Polo  4.0 
Ik heb een interieur liggen die naar het grof vuil gaat, denk een 3 deurs. Mocht je interesse hebben, kan je de onderdelen die je zoekt zo van me krijgen, enkel verzendkosten. Zal morgen sowieso voor je kijken.
Beste dames en heren, ik ben niet altijd even actief, maar er is weer eens bewezen dat de forum leden van MyPolo onderling erg behulpzaam kunnen zijn.
Vandaag de onderdelen van Pigeon binnen gehad tegen verzendkosten.

Bedankt voor alle antwoorden !
 
Niks  Polo  4.0 
Hallo
radiator en frontpaneel zijn van mijn Polo ( 1.0 MPI uit 2017 ) niet origineel , ze zijn vervangen door de vorige eigenaar maar uit een andere oudere type polo
ik wil hem naar zijn originele staat terug draaien maar weet niet wat de originele onderdeelnummers zijn, er zijn heel verschillende types met verschillende nummers. kan iemand mij helpen met de onderdeelnummers ? ( hij is met airco )
 
Volkswagen Polo 1.0 MPI Comfortline Business R  6C1  1.0 MPI 75pk ( motorcode CHYB ) 
Hallo
radiator en frontpaneel zijn van mijn Polo ( 1.0 MPI uit 2017 ) niet origineel , ze zijn vervangen door de vorige eigenaar maar uit een andere oudere type polo
ik wil hem naar zijn originele staat terug draaien maar weet niet wat de originele onderdeelnummers zijn, er zijn heel verschillende types met verschillende nummers. kan iemand mij helpen met de onderdeelnummers ? ( hij is met airco )
Onderdeel nummer van radiator 6R0121253, wat bedoel je met frontpaneel? Bedoel je daarmee dit onderdeel 6C0805588J?
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!