onderdeel nummer + benaming gezocht

ik ben dus op zoek naar een stukje dat aan het begin zit van de lucht aanzuiging (zie onderaan de bijgevoegde foto) maar heb na wat speurwerk nog geen onderdeel nummer gevonden of de juiste benaming voor dit onderdeel.
ik weet dat dit op een Polo Up zit, (die heeft ook de EA211 motor)
mss dat een van de MyPolo leden een idee hebben en mij verder kunnen helpen.
 

Bijlagen

  • IMG_0872.jpeg
    IMG_0872.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 33
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Uitgaande van het model in je onderschrift, lijkt het hier te gaan om een zogehete drukleiding met onderdeelnummer 05C145673A

Edit: klopt niet. Momentje, ben even verder aan het kijken...

Opnieuw:

Nog altijd een drukleiding Stick Out Tongue met onderdeelnummer 04C145673C (het nummer ligt overigens wel aan het bouwjaar, het kan ook een B zijn)

1668706059024.png
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N30V4 (Trend) 2008  1.2i - 6v (BBM) 
  • Leuk
Waarderingen: H11
thx voor de snelle reactie, en mooi foto trouwens.
maar bedoel dat stukje buis die op de drukleiding zit waar je lucht aangezogen wordt voor ze nog naar de filter gaat. dat schuin stukje plastiek waar je lucht binnenkomt. dat stukje staat niet op die foto van u.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Het was even een zoekwerkje, maar toch gevonden. Alle drukleidingen die ik via google afbeeldingen zag, hebben dat stukje buis er niet opzitten. Dat komt waarschijnlijk omdat het niet voor de europese markt bestemd is en inderdaad:

Geen idee dus of de lokale dealer dit onderdeel kan bestellen. Het onderdeelnummer is 04C129612
Op Ebay wordt in elk geval de complete buis aangeboden mét dit stukje buis: https://www.ebay.de/itm/153973491509

1668764319199.png

1668764252070.png
 
Volkswagen  Volkswagen Polo - 9N30V4 (Trend) 2008  1.2i - 6v (BBM) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!