Onbekende code bij contact

Misschien stel ik nu een hele domme vraag (en ben te lam om het instructieboekje erop na te zoeken) maar sinds kort krijg ik de onderstaande melding als ik m'n 6R op contact zet. Het sleuteltje met het aantal km's erachter snap ik nog wel, hij moet binnenkort inderdad voor de eerste 30k beurt, maar wat betekent het daarbovenstaande klokje met het getal 434 eronder???

[resize=640:3g4g8lot]http://farm7.static.flickr.com/6043/6347871351_2638a9c77a_b.jpg[/resize:3g4g8lot]
 
dat is het aantal resterende km tot onderhoud bij garage. dus als je die gepasseerd bent, moet je normaal een paar km ervoor afspraak maken, en dan word een checkup gedaan van je auto, + filters, .. vervangen. je bent wss bijna bij de 30.000 km

p.s. wees niet zo een lamzak dan..
 
ooow sorry, ja klopt, k dacht dat dat je vraag was xD nee dat is het aantal uren dat je gespendeerd hebt naar een bepaald aantal km, ik dacht dat dit van stand 2 was ? stand 1 zie je hoeveel uren je gespendeerd hebt naarmate de trip dacht ik. lol moeilijk uit te leggen xD
 
Ik begrijp wat je bedoelt :mrgreen: maar toch lijkt me dit wat anders. Het klopt dat de boordcomputer de tijd van een trip meet zodra je de motor start, je kan dat met het kantelknopje rechts van het stuur selecteren in het boordcomputerscherm. Maar dit getal (die 434) verschijnt alleen kort na het op contact zetten, tegelijkertijd met de daar onderstaande indicatie van het aantal KM's tot de beurt, en verdwijnt daarna weer.

Daarnaast staat er bij die 434 ook geen ":" tussen, wat je normaal wel hebt bij de triptijd, het lijkt dus niet om tijd te gaan hoewel het klokje wat erboven staat inderdaad óók bij de triptijd wordt weergegeven als je die selecteert in de boordcomputer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!