Ombouw dagrijverlichting

Teun

Bekend lid
312
234
82
Een goedenavond,

Van origine is mijn Polo uit 2010 niet uitgerust met mistlampen/DRL's onderin de voorbumper maar de DRL zat wel bij de koplamp in. Omdat ik losse units onderin de bumper mooier vind, heb ik een tijdje geleden hiervoor een setje aangeschaft. Vervolgens heb ik de bedrading van de DRL uit de koplampen gehaald en naar beneden doorverbonden.

Maar nu worden mijn lampjes na verloop van tijd zwart en komt er geen tot nauwelijks nog licht uit. Ik heb al verschillende wattages geprobeerd; 5w, 15w en 21w. Zowel de 5w als de 15w worden zwart en de 21w wordt als te fel ervaren. Als niet techneut ga ik er vanuit dat er teveel stroom (amperes??) bij de lampjes komt waardoor ze doorbranden. Heeft iemand misschien tips waardoor ik toch mijn DRL's onderin de bumper kan gebruiken? Iets van een weerstandje ertussen of staat dit garant voor storingen..

Groetjes, Teun
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!