Ik vrees van niet. Je hebt upgrades en upgrades .
En wat jij aan het doen bent met je clima is niet iets wat iedereen kan en wil.



Ik liep tegen de zelfde problemen aan. Een VW Lupo 3l zonder airco van airco met climatronic voorzien. Ik had gelukkig in mij kennis kring een electronica expert zitten. Dus uiteindelijk is het voor mijn Lupo goed gekomen.


Heel veel Suc6 met dit project. Super coole upgrade. Hoop dat je via ukpolo met ichell in contact kan komen. PS. Ichell zit ook op Tweakers.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ik vrees van niet. Je hebt upgrades en upgrades .
En wat jij aan het doen bent met je clima is niet iets wat iedereen kan en wil.



Ik liep tegen de zelfde problemen aan. Een VW Lupo 3l zonder airco van airco met climatronic voorzien. Ik had gelukkig in mij kennis kring een electronica expert zitten. Dus uiteindelijk is het voor mijn Lupo goed gekomen.


Heel veel Suc6 met dit project. Super coole upgrade. Hoop dat je via ukpolo met ichell in contact kan komen. PS. Ichell zit ook op Tweakers.

Bedankt voor je steun, is het mieschien mogelijk om mij te contacteren met die elecktronica expert?
 
Volkswagen  Polo 2G  1.0 TSI 95pk 
Heb je wel een regen-/lichtsensor? Die speelt volgens mij als het goed is ook mee met je climatronic.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!