Olie verbruik polo van 2011

Beste allemaal ik en nog veel anderen hebben last van het hoge olie verbruik.
Mijn vraag is of we onze krachten niet kunnen bundelen en naar pon kunnen gaan om hier iets aan te laten doen.
Samen zijn we sterker dan alleen.
Hoop dat ze dan eindelijk eens over stag gaan met onze klachten en de ontevreden heid van deze motor.

Groeten van een gti rijder
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me bij Pon inderdaad wel nodig om de krachten te bundelen!

Had het er vrijdag bij de dealer nog over hoe het nu gesteld is met die 1.4tsi van de 6R Gti... Die doen ook alsof ze van niks weten... "Ja iets met de carteronluchting waardoor die de olie meezuigt, is nu verholpen"... jaja
Hoe erg is het bij jou?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Sorry maar het klepje voor de afnembare trek haak hebben ze ook geregeld kosten 1500 euro.
dus we moeten het gewoon doen met alle polo 6R gti modelen.
ik zeg wie niet waagt die niet win.
 
Heb met mijn 1.2tsi 90pk JD tuning van nieuw af aan al nu 10.000kn gereden met geen druppel olieverbuik. Nog steeds netje bij het Max.
Wat is het probleem met de gti blokken dan? Niet goed ingereden of zo? Of slecht materialen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!