oldtimer kopen...

Beste forummers!

Ik ben van plan om mijzelf een oldtimer aan te schaffen.
Waarschijnlijk wel uit de VW stal :)

Maarrrrrrr... ik ben zelf echt totaal niet technisch onderlegd.
Dus mijn vraag is welke auto technicus hier op het forum zou bij een eventuele bezichting
met mij mee willen gaan om te kijken of alles technisch een beetje klopt zeg maar.
Dit uiteraard tegen vergoeding.

Alvast bedankt jongens!
 
Mee kijken wil ik altijd wel, vind ik zelfs wel leuk.

Alleen zitten er geen garanties verbonden aan eventuele adviezen. Daarvoor zul je echt een expert iemand met verstand van oldtimers moeten vragen.

Gr Bas
 
Johan zei:
Misschien handig om te vertellen waar jij zelf woont?

Mocht het een golf mk1 / 2 worden weet ik sowieso de 'aandachtspunten' wel op te noemen voor je, maar heb je al een idee welk model je wilt gaan kopen?

Ik woon zelf in Schiedam, maar waar de toekomstige auto staat heb ik nog geen idee van, kan ook zomaar in Groningen zijn Big Grin

Ik nijg wel een een golf 1. Maar wat het echt gaat worden ben ik nog niet helemaal uit.

Als je de aandachtspunten zou kunnen vertellen zou dat top zijn :)

Bas zei:
Mee kijken wil ik altijd wel, vind ik zelfs wel leuk.

Alleen zitten er geen garanties verbonden aan eventuele adviezen. Daarvoor zul je echt een expert iemand met verstand van oldtimers moeten vragen.

Gr Bas

Ey Bas! Dat begrijp ik.
Het gaat mij er meer om dat iemand die een beetje technisch is onderlegd er ook een "goed" gevoel bij heeft.
Als ik maar geen kat ik de zak koop zeg maar.
Ik wil er in principe dagelijks mee gaan rijden. (woon-werk verkeer).

Thnx!
 
Fijn dat ik dit topic even lees!
Ik ben namelijk ook van plan om een oldtimer te gaan kopen voor erbij.
Het zal een Golf 1 Cabrio worden, maar welke en waar weet ik nog niet.
Samen met een vriend ben ik al een aantal wagens gaan bekijken, maar het was het allemaal niet.
Johan, kan jij een aantal tips geven waar ik op kan letten bij aanschaf?
 
Heren, ik rij naast mijn toekomstige 6R BM een Volkswagen kever 1200 uit 1972, deze heb ik al 6 jaar en is voor 80% voorzien van nieuw origineel plaatwerk. Ik heb hem gespoten in Rolls-Royce Cornische white 2011 en de auto wordt momenteel opgebouwd. Het is een auto waar je makkelijk zelf e.e.a. aan kan doen en je kunt er veel stijlen in kwijt, van origineel tot restocal.

Tevens heeft een vriend van mij ( VAG gek ) zelf een Golf 1 classic line, helelmaal top zo'n ding. Omdat hij een groen met. met beige leder wou hebben heeft hij de voorgaande golf 1 classic nu te koop staan, helemaal origineel, maar moet wel een nieuw interieurtje. De auto zal zo 3500 euro moeten opbrengen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!