OEM look navigatie Polo 9N3

Hallo

Omdat RNS 510 aanpassen met middenconsole niet deftig genoeg af te werken is ben ik opzoek naar mooiAlternatief en liefst zo OEM mogelijke navigatiesysteem voor een Polo 9N3.
Heb een zenec 2041d gevonden maar zijn hier ervaringen of nog andere alternatieven voor?


Groeten
Tim
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meende ergens gelezen te hebben dat de RNS op een andere canbus werkt dan die van een polo.
En je moet je dash aanpassen. De radio is breder dan het dubbeldin gat wat je nu hebt.
Als ik bij me zwager in de t5 kijk moet er links en rechts wel 1 cm weggehaald worden ongeveer.
 
425€ voor de navi van rnswinkel is naar mijn mening echt veel en veel te veel!

MFD of de MCD zou mijn voorkeur hebben, hou er dan wel rekening mee dat je een canbus naar iso interface nodig hebt voor een snelheidssignaal en achteruitrijsignaal.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
425€ voor de navi van rnswinkel is naar mijn mening echt veel en veel te veel!

MFD of de MCD zou mijn voorkeur hebben, hou er dan wel rekening mee dat je een canbus naar iso interface nodig hebt voor een snelheidssignaal en achteruitrijsignaal.

Canbus zou in in huidige polo inzitten, heb de mensen van RNS winkel eens gemaild voor meer info wat ik nodig heb enzo. Zenec kost ook al snel 1000 euro, en MFD zal ook wel meer kosten dan deze 425 euro...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!