OEM LED Bi-xenon lampen vs Dectane Dayline lampen.

Maar die dectane lampen hebben wel elektrische/ automatische hoogte regeling?

De dectane koplampen kun je hoger en lager draaien dmv het wieltje links naast je stuur op het dashboard. Je moet wel eerst zorgen dat je ze goed hebt afgesteld, daarna kun je ze evt naar beneden draaien als je bijvoorbeeld zwaar beladen bent. En geloof me, het afstellen op de goede hoogte is monnikenwerk, daar is namelijk geen stelschroef voor.
 
ik ga eens één van die marktplaats adverteerders contacteren ivm hoe het nu zit voor het inbouwen van OEM LED bi-xenon koplampen.
de prijs van de lampen op zich valt nog mee (500 a 550 euro) maar het is de bekabeling ed wat het zo duur maakt.

als het echt te duur wordt ga ik gewoon via Djaggo zo'n set dectane lampen bestellen...
 
Ik heb effe een ander soort vraagje tussen door ik had net iemand aan de telefoon en die had alle lampen vervangen in zijn BM door led met canbus en zei dat op een dag zijn binnen verlichting het niet meer deed en is dus naar de dealer geweest en zijn boordcomputer moest vervangen worden en omdat hij zelf de lampen heeft vervangen door led met canbus de kosten zelf moest betalen ...nu mijn vraag is dit mogelijk??:confused:

Je kan je BCM op heel veel manieren doorbranden, dus mocht er iets zijn dat het niet meer doet, altijd even terug naar standaard, doet alles het dan nog niet, dan standaard naar de dealer.
Beste optie, omdat zij dan hard moeten maken dat het door evt foutieve verlichting oid komt wat dan dus niet (meer) op de auto aanwezig is.
 
VW  6R  1.2TDI 
Ok dat lijkt me duidelijk thanks ...maar stel ik heb morgen mijn wintercheck ze kijken het na maar zien bijvoorbeeld andere lampen en led kentekenverlichting en ook led drl lampen nog steeds niks aan de hand tot ik over 2 maanden aankom met het bovenstaande feit de BMC door is gebrand dan kunnen ze toch zegge dat het daardoor kwam ondanks ik het hersteld heb naar origineel?
 
Hoi vrienden, hier ben ik weer!

Zoals jullie gevraagd hebben, heb ik de nodige mails gestuurd en antwoord op gekregen...

Het 1ste bedrijf waar ik naar gemaild heb (romiautomotive) verkoopt de lampen, maar doet geen inbouw. Prijs van de lampen alleen zit tussen de 500 à 600 euro. Vond dat deze persoon zeer kortaf deed en heel onvriendelijk was.. Ziet er namelijk wel een professioneel bedrijf uit als je ziet wat ze nog allemaal doen, maar omgaan met klanten daar kunnen ze nog heel veel van leren...

Het 2de bedrijf was Pro Car Audio Center in Ridderkerk. Dit bedrijf verkoop de lampen en doet inbouw.
Je hebt 2 mogelijkheden nl:
1) inbouw lampen + aanpassen kabelboom = 750 euro
2) inbouw lampen, aanpassen kabelboom, automatische hoogte regeling + cfs-module = 1000 euro.

Beiden opties worden ingebouwd volledig storingsvrij en met GARANTIE!

Zo dit was het dan...

Ben nog ah twijfelen of ik zo veel geld aan uit ga geven...
Denk toch dat ik misschien die Dectane Dayline lampen van Djaggo ga kopen, optisch zien ze er zo goed als hetzelfde uit en je kan er ook xenon in inbouwen... Daarbij komt dan ook dat deze orginele xenons zeer gegeerd zijn bij de dievengildes vandaag de dag....

Mvg

Daniël Barzeele
 
Normaal gezien niet Donatello..
Maar in Nederland moet je dat toch niet hebben voor xenons..

Hier in België moeten we hebben: automatische hoogteregeling en koplampsproeiers.
Anders geraak je niet door de keuring... Als we hier in België dezelfde wetgeving hadden als bij jullie zou ik de eerste inbouw mogelijkheid nog overwegen... Maar voor een 18 jarige student en alles in orde voor de Belgische keuring wordt dit gewoon te duur..

Denk dat ik de lampen via Djaggo ga bestellen als hij er nog aan kan geraken?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!