OBDeleven

Oh dacht dat het voor een gti wel mee viel er is ook al wat aangepast bij mij.
En wat zijn de kosten en welke is verstandigste om te kopen je hebt er verschillende zie ik.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Oh dacht dat het voor een gti wel mee viel er is ook al wat aangepast bij mij.
En wat zijn de kosten en welke is verstandigste om te kopen je hebt er verschillende zie ik.
PRO Pack.
kwa kosten, denk dat nu met maand of jaar abbo werkt. en mss nog met credits.
ik heb de mijne al een hele tijd, en ik heb het geluk dat ik zo free lifetime heb.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Fijnste aanpassing vind ik dat alle ramen automatisch sluiten bij het vergrendelen van de deuren.
Heb veel laten doen door @Antera :cool:
En de mooiste, blackline LED achterlichten laten monteren en coderen en ook met dagrijverlichting aan, ook door @Antera
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Dat ligt aan wat je wilt uitgeven en wat je ermee van plan bent. Ik heb obdeleven pro, voor storing zoeken, functies aanzetten en live data aflezen. Gebruik ik het veel? Nee, maar met 60 euro ligt tie heel comfortabel in mijn stoelbak. Vcds heb je een laptop en kabel, kost je een paar honderd euro en neem je niet zo makkelijk mee.

Maar mensen zoals @joosspekloos @Antera en @Rainesh die dit dagelijks doen, die nemen vcds met een laptop omdat dat gewoon lekkerder werkt en je iets meer erop kan.
 
Had dus een odbeleven gekocht vandaag de kmteller van 260 naar 300km gezet en de soundaktor uit gezet.
Nou eerste werkte wel maar toen ging de km teler heel raar doen bleef stil staan heb ik dus weer terug gezet 2x geprobeerd en had het gevoel dat de auto gelijk raare dingen vertoonde automatisch parkeren deed raar iemand hier ook last van gehad heb verder niks gedaan paar keer gescand alleen.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!