Obd 2

Ik heb paar dagen terug obd 2 bleutooth uitlees apparaatje gekocht die je met een applicatie op je telefoon kunt doen genaamd Torque..
Alleen hij vind het apparaat wel maar kan geen verbibding maken met de ecu..
Weet iemand hoe het wel gaat lukken..
Het gaat om een auto van 1998.

Had graag gehoopt alle fouten te kunnen lezen .

Ik hoor het graag van jullie.
 
Ik heb paar dagen terug obd 2 bleutooth uitlees apparaatje gekocht die je met een applicatie op je telefoon kunt doen genaamd Torque..
Alleen hij vind het apparaat wel maar kan geen verbibding maken met de ecu..
Weet iemand hoe het wel gaat lukken..
Het gaat om een auto van 1998.

Had graag gehoopt alle fouten te kunnen lezen .

Ik hoor het graag van jullie.

Even goed bij je bluetooth instellingen kijken met 'pairen' , lukte bij mij ook niet in 1 keer.
Dacht dat je ook een code moest invoeren , 0000 of 1234 .
 
Tja dat is niet gek dat het niet werkt.

Het EOBD/OB2 protocool werkt in principe pas vanaf 2001 voor auto's uitgevoerd met een benzine motor, een auto met een dieselmotor werkt het pas vanaf 2004. Als je een oudere auto hebt, en het werkt dan heb je -dom- geluk.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!