Obd 2

Even een kick.

Ik heb deze kabel gevonden:
VAGCOM ,11.11.3 HEX CAN USB Interface Diagnostic Cable vw audi skoda seat | eBay

Durft iemand te zeggen of deze zal werken op een Polo 6R BlueGT van 2013? (welke volgende week geleverd zal worden)
Omvat een versie 11.11.3 HEX+CAN, dus dan zou ik volgens mij de hele zwik moeten kunnen gebruiken, toch? Indien de kabel werkt.

Of heb ik voor een 6R BlueGT een versie hoger dan 11.11.3 nodig?

Ik hoor het graag.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Zal het vast wel doen, Gewoonjan kon ook mijn auto uitlezen en die heeft zijn kabel ook al een tijdje volgens mij.

Heeft hij ook zo'n ebay kabeltje dan?
Ik lees zoveel slechte dingen daarover.

Ik twijfel tussen de echte Ross-Tech bestellen of deze proberen.
maarja, 70 pond vind ik wel weer een beetje duur proberen.
De usb hex+can van ross-tech weet je iig zeker dat hij het doet.

Zit even in dubio.
Vind 350,- best wel prijzig voor een kabeltje en software.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
Heeft hij ook zo'n ebay kabeltje dan?
Ik lees zoveel slechte dingen daarover.

Ik twijfel tussen de echte Ross-Tech bestellen of deze proberen.
maarja, 70 pond vind ik wel weer een beetje duur proberen.
De usb hex+can van ross-tech weet je iig zeker dat hij het doet.

Zit even in dubio.
Vind 350,- best wel prijzig voor een kabeltje en software.

Wat ben je van plan ermee te doen dan?
 
Dat blijft altijd de hamvraag...
Als voor jouw maar 1 of 2 x instellen is kun je net zo goed gebruik maken van iemand die de kabel heeft, of dit een imitatie of de orginele met licentie is.
Ik zelf heb hier regelmatig nieuwe auto's staan. Ga het risico niet nemen en heb daarom de ross-tech met licentie.
Dan is 350,- beter dan een nieuw boordnetregelapparaat :)
 
Qua versie zou het gewoon goed moeten gaan ;)
Ik heb zelf een 10.6.0 kloon en die was 32 euro incluis verzend vanuit Hongkong.

Wil je absolute zekerheid en ondersteuning, dan moet je de ross-tech hebben. Wil je de kabel een paar keer gebruiken en weet je wat je moet doen, dan kun je voor een kloon gaan;)
De kloon kabels hebben idd altijd een risico dat ze mogelijk niet werken;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!